Bybelskool

Chris van Wyk

Ek is gemeenteleraar by Somerstrand gemeente, Port Elizabeth. My passie in die lewe is om God bo alles te dien en gelowiges in geloofsvorming te begelei. I am pastor at Summerstrand congregation, Port Elizabeth. My passion in life is to serve God above all and to lead believers in faith formation.

Comments (2)

  • Avatar

    Audrey

    |

    Hallo ds. Chris, die hele uitverkiesing spook al heelweek by my, ek het in n baie Geestelike huis en famielie groot geraak en dit voel as groot mens, raak die bybel moeiliker al leer mens elke dag en dit maak verskriklik bang, doen ek God se wil? Lewe ek reg? Maar nie te min, die skrifte van die week het my so laat wonder of ek gekies gaan word, en of my lewe waarlik reg gelewe word, Maandag se skrif het my so hard geslaan dat ek nie eens woorde gehad het nie, die woord sê moet nie onsteld wees nie, maar ek weet nie wat dit vir my beteken nie, die troos is meer dat ek nogsteeds moet glo, vertrou, lief hê en goed doe en so ook God prys, en dat ek glo dat ek verlos sal word. Maar dit laat mens nogsteeds wonder of ons altyd reg doen en God se wil, en vir die eerste keer in my lewe laat dit my verskriklik bang.

    Reply

    • Avatar

      Chris van Wyk

      |

      Hi Audrey. Die Dordtse Leerreëls – ek plaas dit Saterdag – beklemtoon die volgende: “2.1.5 Verder is dit die belofte van die evangelie dat elkeen wat in die gekruisigde Christus glo, nie verlore sal gaan nie, maar die ewige lewe sal hê. Hierdie belofte moet aan alle volke en mense, aan wie God na sy welbehae die evangelie stuur, sonder enige onderskeid verkondig en bekend gestel word, met die eis tot bekering en geloof.” Talle en talle tekste in die Bybel verseker ons dat as jy in Jesus Christus glo, is jy gered, is jy uitverkies, en het jy die ewige lewe as ‘n geskenk van God ontvang – Joh 1:12; 3:36; 10:28; Rom 10:9-13; 1 Joh 5:10-13. Dit vra van ons doodgewoon om die Here met ons hele hart te aanbid, omdat Hy ons dié groot gawe gegee het, en in bekering en geloof te leef. En Hom te vertrou dat Hy ons sal bewaar om te kan volhard tot die einde toe. Ons sekerheid lê in Hom.

      Reply

Leave a comment

Onlangse kommentaar

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Jy is welkom, Sonja. Talle mense verkies om notas te maak in ‘n boek. Geniet dit.

  • Avatar

    Sonja

    |

    Baie dankie ds. Chris. Ook baie dankie vir die gratis boek wat u vir ons beskikbaar stel. Ek het dit geprint(hoop ek mag),want ek hou daarvan om aantekeninge te maak en terug te blaai. Seker nog n teken van uit die oudedoos. Hou van n boek. CUM het my gister ook laat weet dat my 12 klein profete binne dae by my sal wees. Het so lank gewag daarvoor.

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Ek het die aantal dienste verminder na 9. Môre, Sondag, is daar nommer 2 om 09:00 en 3 om 18:30. Dan elke aand Maandag tot Vrydag om 18:30. Sluit af Sondag 31 Mei om 09:00 met nagmaal.

  • Avatar

    Sonja

    |

    Goeie môre Ds.Chris. wil net asb hoor of daar n ander skakel is vir dag 2 van die Openbaring dienste. Ek sien dit nie.

  • Avatar

    Ninette Kotzee

    |

    Wat n pagtige gedeelte van Jona. Dankie daarvoor

  • Avatar

    Andre Pierre du Plessis

    |

    Hi Chris , Baie danie vir die wonderlike uitleging van die woord . Ek het dit dit nou kort ondek en is baie bly daaroor. Ek geniet die bybelstudie en die uitleg van die verskilende boeke……. Groete Andre

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Hi Chris, Openbaring is baie duidelik dat ons IN die groot verdrukking as getuies van die Here Jesus sal optree. Die wegraping is nie op ‘n Bybelse lering gebaseer nie. Jy kan in my boek oor Openbaring op die webtuiste na my perspektiewe daaroor lees.

  • Avatar

    Chris

    |

    Geagte Ds Chris. Ek wou net weet of die wegraping voor die groot verdrukking gaan plaasvind, of na die groot verdrukking. Daar is baie goeie argumente in die bybel vir beide kante van die saak, ek wou net weet wat pastoor se siening hieroor. Dankie, Groete.

  • Avatar

    Rachel

    |

    Hallo Dominee Chris. Baie dankie vir die wonderlike wyse waarop Dominee moeilik verstaanbare gedeeltes verduidelik en dit sommer net makliker is om te verstaan.
    Kan ek asseblief die Excel file kry waarna hierbo (Markus) verwys word.

    Groete en seën.
    Rachel G

Prontuit die Waarheid