Bybelskool

Chris van Wyk

Ek is gemeenteleraar by Somerstrand gemeente, Port Elizabeth. My passie in die lewe is om God bo alles te dien en gelowiges in geloofsvorming te begelei. I am pastor at Summerstrand congregation, Port Elizabeth. My passion in life is to serve God above all and to lead believers in faith formation.

Comments (2)

  • Avatar

    Sonja Lizemore

    |

    Goeiedag Dr Chris. Dit is met vreugde wat ek vandag die bybelstudiegids van Paulus ontvang. Hy lê my so na aan die hart, leer so baie deur sy briewe en staan dikwels so skaam oor my eie klein geloof en volharding. Baie dankie vir die plasing. Ek het ook vir my Paulus van Adrio König gekry en wil dit ook byweek. Mooi dag vir u.

    Reply

Leave a comment

Onlangse kommentaar

  • Avatar

    Marinda Hattingh

    |

    Verál ook mbt laasweek se aktuele onderwerp; weereens báie dankie vir dapper prontuit die waarheid spreek.

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Jesus het aangelê by die etenstafel met sy voete agter en weg van die tafel. Sy het dus aan sy rugkant gestaan en haar trane het op sy voete gedrup.

  • Avatar

    William

    |

    Goeiemiddag Chris. Ons lees in Lukas 7:38 dat die vrou met die albasterfles salf agter Jesus gaan staan en geween en sy voete natgemaak en afgedroog met haar hare. Hoe is dit moontlik dat sy agter hom kan staan en dit doen?

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Daar is nie meer gegewens oor Dina in die Bybel nie. Dan word nie ingesluit in Openbaring nie, eerder Manasse, die kleinseun van Jakob, seun van Josef. Dit is moontlik weens die boek Kronieke wat die stam van Dan ook in die geslagsregisters in 1 Kronieke 2:1 uitlaat. Dan is geassosieer met afgodery (1 Kon. 12:28-30 – Jerobeam het onder andere afgodsbeelde in Dan opgerig wat Israel verlei het). Die Iere is nie Dan se afstammelinge nie.

  • Avatar

    Danie

    |

    Wat het later gebeur met Dina,vrouens was stief behandel in die Bybeltyd,hoekom was daar twaalf stamme daar moes `n dertiende stam afkomstig van Dina wees.Hoekom word Dan nie in Openbaring genoem nie en is die Iere Dan se afstammelinge.

  • Avatar

    Christa

    |

    Dit is asof hierdie stukkie in Galasiers spesifiek vir ons geskryf is!

  • Avatar

    Mathilda

    |

    Tov Paulus … wat uit die prentjie gelaat word is dat Paulus geglo het dat Jesus (nes ander dissiples) in sy tyd, binnekort gaan terugkom … wat sou beteken het die einde van tyd soos ons as mens dit ken. Baie van Paulus se skrywes was gerig met die Apokaliptiese idee voorop. Daaroor het hy geglo dit sou sinneloos wees om in huwelik te tree as daar so min tyd hier op aarde oor is om dit uit te leef. Ek glo daaroor was Paulus ‘n askeet en daaroor het hy besluit om sy laaste dae/maande net aan die Here te wy. Sy vlees/begeertes het nie gepla nie… omdat hy op die Here se koms gewag het. Hy was gefokus op die Here se onmiddelike koms- parousie. Daaroor sy 1 Kor 7 teks/brief

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Paulus verwys in Handelinge 17:26b waarskynlik na Genesis 11:9 en 32:8 waar God na die toring van Babel mense in taalgroepe opgedeel het om die aarde te bewoon, bewerk en bewaar. Dit is waar die verskillende volke vandaan kom. Selfs die grense van hulle woonplekke het God vasgestel, soos ons in die hele verloop van die verhaal van Israel midde in sy wêreld in die OT sien. Soos Hy vir Israel ‘n plek gegee het, het Hy dit ook gedoen vir ander volke (Amos 9:7). Die rede daarvoor word in Handelinge 17:27 uitgespel, dat hulle Hom kon soek en vind. Dit was God se doel met die volkeverskeidenheid, sodat hulle binne hulle eie konteks God kon vind. Met die koms van Jesus het dit verander, in die sin dat die evangelie nou oral aan almal, sonder onderskeid verkondig word, soos Paulus in Handelinge 17:30 sê (vgl Jes 66:18-19 waar dit voorspel word). Dit is nodig omdat daar ‘n dag van oordeel kom en hulle dit net kan ontwyk deur in Jesus te glo, soos Paulus sy toespraak afsluit in Handelinge 17:31.

  • Avatar

    Nico Uys

    |

    Graag wil ek net weet wat beteken Hand. 17:26b “terwyl Hy vooraf bepaalde tye en grense van hulle woonplek vasgestel het”. Hoe is dit moontlik dat die NGK apartheid en homoseksualisme verklaar as onbybels, tog staan dit opgeteken in die Woord van God, ons mag mos nie die Woord verdraai nie, volgens Open. 22:19, verduidelik dit aan my asseblief. Dankie Nico.

  • Avatar

    Carel Le Roux

    |

    UItstekend!
    Die belangrikste wat ek geleer het is dat die gawes vir almal gegee is, nie vie die individu nie, mar vir die liggaam.
    Baie dankie!

Prontuit die Waarheid