Bybelskool

Chris van Wyk

Ek is gemeenteleraar by Somerstrand gemeente, Port Elizabeth. My passie in die lewe is om God bo alles te dien en gelowiges in geloofsvorming te begelei. I am pastor at Summerstrand congregation, Port Elizabeth. My passion in life is to serve God above all and to lead believers in faith formation.

Comments (1)

  • Avatar

    William Phillips

    |

    Baie dankie Chris.

    Reply

Leave a comment

Onlangse kommentaar

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Hi Willem – graag:

    Lukas 13:1 – Lukas vertel vir ons hier Jesus se reaksie op die ontstellende verhaal van die politieke geweld van Pilatus wat Galilese pelgrims doodgemaak het terwyl hulle die offerdiere vir die Pase geslag het. Sommige van die mense in die skare het Jesus daarvan vertel om sy reaksie te hoor.

    Lukas 13:2-3 – Jesus erken wel die gewelddadigheid daarvan, maar koppel dan ‘n ewige waarheid aan die geweld van hierdie eeu. Hy sê dat enersyds die feit daarvan nie op enige skuld aan die gestorwenes se kant dui nie, maar andersyds ’n boodskap is dat só iets ook met jou kan gebeur. Dat só iets moontlik is in hierdie gewelddadige wêreld, moet jou oortuig om tot bekering te kom voor só iets ook met jou gebeur.

    Lukas 13:4-5 – Hy brei sy antwoord uit met ’n geval van ’n onvoorsiene ramp van die toring in Siloam wat onverwags in mekaar gestort het en agtien mense gedood het – in die omgangstaal bekend as “an act of God”. Dieselfde geld sulke mense. Hulle is nie meer skuldig as die ander mense van Jerusalem nie. Só iets kan met enigiemand gebeur, ook met hulle. So, bekeer jou voor só iets met jou gebeur.

    Boodskap en betekenis

    Let op hoe Jesus hier die onvoorspelbaarheid van die dood gebruik om mense tot bekering te roep. Heel anders as die valse profete van vandag wat net werk met die liefde van God sonder om ooit enigiemand tot bekering te roep nie. Die dood bring nie net ‘n einde aan jou lewe nie, maar ook aan die tyd wat jou gegun word om jou saak met God reg te maak.

  • Avatar

    Willem Wiid

    |

    Haai Chris, kan jy dalk ‘n bietjie agtergrond gee oor Luk 13:1-5 – veral oor die verwysings van Jesus in verse 1 en 4?

  • Avatar

    Denver

    |

    Middag Chris.. Ek soek graag inligting(preek) oor psalm 42..kan jy my help asb.
    Dankie
    Denver

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Waardeer Riaan. Seën vir jou bediening.

  • Avatar

    Riaan vd Mescht

    |

    Dankie Chris. Ek het nog net seën geput uit alles wat ek by Bybelskool gelees. Die Here se seën, genade, liefde en voorsienigheid jou toegebid.

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Hi Magdalena – dankie! Jy is nie verkeerd nie. Die fisiese tempel het reeds verdwyn deurdat ons die geestelike tempel van die Heilige Gees is (1 Kor 6) en Openbaring tereg sê dat die fisiese tempel nie meer nodig is nie, want God is volledig daar in die nuwe hemel en nuwe aarde.

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Waar studeer jy? Ek sal antwoord as ek my hand vinnig op antwoorde kan lê.

  • Avatar

    Jeanelle De Beer

    |

    Hi daar Chris, Ek is ‘n derdejaar onderwysstudent wat Bybelkunde skryf die 3de November, ek wil asseblief vra of ek ‘n paar vrae oor handeling vir u kan aanstuur, ons dosent gee ons nie die antwoorde op hierdie vrae nie, en ek wil seker wees van die feite, sodat ek versekerd voel oor die werk.
    Baie dankie!
    jeanelledebeer1998@gmail.com

  • Avatar

    Magdalena van Vuuren

    |

    Goeiedag…. Terwyl ek vanoggend Sagaria lees ‘GOOGLE’ ek paar woorde en plekke om veral verduideliking te verkry oor die 8 gesigte. U pragtige en duidelike uiteensetting aan die einde van Sagaria 6 het my geweldig gehelp om die boodskap daarvan te verstaan. Daar word tans so baie gepraat ook van tempel wat weer gebou gaan word en mense beplan selfs verhuising na Israel.
    Ook dat Israel steeds God se uitverkore volk bly. Ek glo nie dit gaan oor die stad Israel of sy mense nie.
    Openbaring 21:9 vertel my van ‘n nuwe Jerusalem en vers 22 ‘En ‘n tempel het ek nie daarin gesien nie……,,,
    Is ek verkeerd. ?
    Weereens dankie. Seëninge