Bybelskool

Chris van Wyk

Ek is gemeenteleraar by Somerstrand gemeente, Port Elizabeth. My passie in die lewe is om God bo alles te dien en gelowiges in geloofsvorming te begelei. I am pastor at Summerstrand congregation, Port Elizabeth. My passion in life is to serve God above all and to lead believers in faith formation.

Comments (3)

  • Avatar

    HermanGrobler

    |

    Chris, Baie interessante riglyne wat mens nie altyd so raaklees en toepas nie. Inderdaad het ons ‘n belangrike uitdaging om tot eer van God in die NT tyd verkondigend te lewe.

    Reply

  • Avatar

    Rauti

    |

    Chris, Ek maak die afleiding,meskien die verkeerde woord, in die OT het dit oor die persoon gegaan, in die NT gaan dit oor die dade wat deur God verwerplik is wat die persoon pleeg en nie die verwerping van die persoon nie. Verstaan ek dit reg?

    Reply

    • Avatar

      Chris van Wyk

      |

      Hi Rauti – jy raak ‘n uiters gekompliseerde onderwerp aan. Ek weet ons werk baie keer met só ‘n onderskeid tussen die persoon van ‘n mens en die praktyk van sy lewe. En dan sê ons gewoonlik: jy moet die persoon van die sondaar liefhê, al verskil jy hewiglik van die praktyk van sy lewe, en verwerp jy sy sonde. Maar hoe meer ek hieroor nadink, hoe meer twyfel ek of dit regtig die geval is, en of daar ‘n verskil is tussen OT en NT. Ek dink byvoorbeeld aan Agan in die OT wat met die dood gestraf is na die slag van Ai – persoon en praktyk vorm ‘n eenheid. Maar, in die NT is daar ‘n soortgelyke storie van Ananias en Safirra – persoon en praktyk vorm ook ‘n eenheid. En ek dink aan die genade wat God in beide OT en NT aan soveel mense bewys het, mense wat eintlik verwerping verdien het. Dink aan ‘n hele paar van die konings in die OT (Dawid, Salomo, Hiskia) en aan bv Saulus in die NT. Wat wel anders is in die NT, is dat jy jou vyande moet liefhê. Dit is iets wat die OT boodskap verruim en verander het. Ek sal ‘n bietjie dieper moet nadink en lees hieroor en sal later ‘n bydrae probeer maak.

      Reply

Leave a comment

Onlangse kommentaar

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Die naam Nimfa (Numfa) word op twee maniere geaksentueer in die ou manuskripte. Sommige het ‘n circumflex op die laaste lettergreep (Νυμφᾶν). Dan verwys dit na ‘n man. Soos in die tekste wat die 1933- en 1953-vertaling gebruik het. Sommige het ‘n akuut op die eerste lettergreep (Νύμφαν). Dan verwys dit na ‘n vrou. Soos in die tekste wat die 1983- en 2020-vertaling gebruik het.

    Die eerste groep tekste het dan ook die ooreenstemmende manlike voornaamwoord αὐτοῦ hier, terwyl die tweede groep tekste die vroulike αὐτῆς hier lees. Daar is ook verskeie manuskripte wat die meervoud αὐτῶν (hulle) lees wat dan verwys na die “broers in Laodisea” in die eerste deel van die vers.

    Geleerdes kies al hoe meer die “vroulike” lesing, omdat dit die “moeiliker” lesing is. (The NET Bible First Edition Notes)

  • Avatar

    Louise

    |

    Ek lees in 1933 en 1953 dat nimfa man was maar in 1983 is Nimfa n vrou gewees wat haar huis oop gemaak het vir kerk, asb versuidelik my daai stuk, Kol 4:15

  • Avatar

    Daniel Jacobus Smith

    |

    Dankie Chris! Hierdie Psalm is so ‘n versterking! Die Here maak ons vry, Hy wat hemel en aarde gemaak het, red ons uit die greep en mag van vyandige mense. In Jerusalem, waar sy mense saam is, vier ons sy hulp en sy trou met vreugde! Carel

  • Avatar

    Christa Valentine

    |

    BAIE DANKIE…SO VAN TOEPASSING WAT VANDAG IN SA gebeur!!

  • Avatar

    Anna

    |

    Ek probeer om aan die voete van die Here te bly

  • Avatar

    Magdalene

    |

    Baie dankie. Ek gebruik dié Bybel deesdae gereeld.

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Begrafnis en verassing is ‘n manier van afskeid neem en ‘n belydenis van ons geloof (nie bygeloof nie) dat daar ‘n opstanding van die vlees is. Geestelike manifestasies is iets anders waar die Gees hetsy deur die vrug of gawes in ‘n gelowige se lewe werk.