Bybelskool

Chris van Wyk

Ek is gemeenteleraar by Somerstrand gemeente, Port Elizabeth. My passie in die lewe is om God bo alles te dien en gelowiges in geloofsvorming te begelei. I am pastor at Summerstrand congregation, Port Elizabeth. My passion in life is to serve God above all and to lead believers in faith formation.

Leave a comment

Onlangse kommentaar

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Dankie Frikkie – ek het so pas ‘n bietjie nagedink oor Job se verhaal, en dieselfde boodskap daaruit gekry vir myself. Soos Esegiël eerlik is oor wat verkeerd is, leer Job my om ook eerlik te wees oor ‘n mens se eie situasie. Dit is al manier om uiteindelik te kan wag op God se uitkoms en nie jou eie kop te volg nie. Vrede en seën vir jou.

  • Avatar

    Frikkie Fensham

    |

    Middag Chris
    ek is van die Lewende Woord Gemeente in Lydenburg
    Ons behandel tans die boek in ons dienste.
    Wat n bemoediging was dit nie vir my om studie te lees oor Esegiel want :
    ” As jy alles verloor het, of op moedverloor se vlakte sit, is dit wonderlik om die boek Esegiël te lees. Hoekom? Want hy paai ‘n mens nie met goedkoop troos nie. Hy is trouens vlymskerm in sy eerlike analise oor wat verkeerd is. Hy praat kaalkop God se waarheid.”

    baie dankie
    Frikkie

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Temas is onderwerpe waarna telkens deur ‘n skrywer verwys word. Bv die tema van die Heilige Gees. Matteus verwys na die Heilige Gees by die swangerskap van Maria (Matt 1:18,20), by die doop van Jesus (Matt 3:11), by die versoeking in die woestyn (Matt 4:1), by die bemoediging van die dissipels in vervolging (Matt 10:20), by die bevestiging van Jesus se werk toe die Fariseërs beplan om Hom dood te maak (Matt 12:18), by die uitdrywing van bose geeste (Matt 12:28), by die verduideliking oor watter sonde ‘n mens nie vergeef word nie (Matt 12:31), by die bevestiging dat die Gees deur Dawid gespreek het (Matt 22:43), en by die uitsending van die dissipels (Matt 28:19). Dit help baie as ‘n mens dié verwysings merk en uiteindelik vir jou ‘n prentjie kry van wat Matteus (en natuurlik die ander evangeliste ook) oor die Persoon en werking van die Gees sê.

    Daar is talle sulke temas in die evangelies: liefde, barmhartigheid, geloof, genade ensomeer. As jy dié verskillende uitsprake daaroor verbind, groei ‘n mens se begrip van wat God vir ons deur sy Woord wil sê.

  • Avatar

    William Phillips

    |

    Chris goeiemore. Ek is bietjie nuut in Prontuit die Waarheid en will graag west wat beteken dit is jy se dat ons moet oplet vir temas. Wat bedoel by met temas en waarna moet ek kyk.

  • Avatar

    A.J. Liebenberg

    |

    Ek sal graag ‘n boek wil aanbeveel oor Genesis 1 tot 11:
    The Genesis Account deur Jonathan D. Sarfati
    Dit is absoluut noodsaaklik dat ons Genesis as ‘n historiese boek sal lees Genesis 2:4 “Dit dan is die GESKIEDENIS van die hemel en die aarde toe hulle geskep is.”
    Exodus 20:11 “Die Here het in ses dae die hemel en alles daarin gemaak, die aarde en alles daarop, die see en alles daarin…”
    My vraag is: Sou God dit so laat opteken het (ses dae skepping) net om ons deurmekaar te maak as die skepping met ‘n “big bang” en oor miljoene jare ontstaan het? Ek glo nie God is ‘n “joker” nie.
    Dankie vir u groot bydrae – ek leer baie by Bybelskool.

  • Avatar

    Marinda Hattingh

    |

    Verál ook mbt laasweek se aktuele onderwerp; weereens báie dankie vir dapper prontuit die waarheid spreek.

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Jesus het aangelê by die etenstafel met sy voete agter en weg van die tafel. Sy het dus aan sy rugkant gestaan en haar trane het op sy voete gedrup.

  • Avatar

    William

    |

    Goeiemiddag Chris. Ons lees in Lukas 7:38 dat die vrou met die albasterfles salf agter Jesus gaan staan en geween en sy voete natgemaak en afgedroog met haar hare. Hoe is dit moontlik dat sy agter hom kan staan en dit doen?

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Daar is nie meer gegewens oor Dina in die Bybel nie. Dan word nie ingesluit in Openbaring nie, eerder Manasse, die kleinseun van Jakob, seun van Josef. Dit is moontlik weens die boek Kronieke wat die stam van Dan ook in die geslagsregisters in 1 Kronieke 2:1 uitlaat. Dan is geassosieer met afgodery (1 Kon. 12:28-30 – Jerobeam het onder andere afgodsbeelde in Dan opgerig wat Israel verlei het). Die Iere is nie Dan se afstammelinge nie.

  • Avatar

    Danie

    |

    Wat het later gebeur met Dina,vrouens was stief behandel in die Bybeltyd,hoekom was daar twaalf stamme daar moes `n dertiende stam afkomstig van Dina wees.Hoekom word Dan nie in Openbaring genoem nie en is die Iere Dan se afstammelinge.

Prontuit die Waarheid