Bybelskool

Chris van Wyk

Ek is gemeenteleraar by Somerstrand gemeente, Port Elizabeth. My passie in die lewe is om God bo alles te dien en gelowiges in geloofsvorming te begelei. I am pastor at Summerstrand congregation, Port Elizabeth. My passion in life is to serve God above all and to lead believers in faith formation.

Comments (2)

  • Avatar

    Machiel

    |

    Dit is waar maar is dit nie ook die korporatiewe gebed vir Christene, die kerk en die kerk se roeping nie? Wanneer ons egter v6-21 nader bekyk merk ek ook ‘n individuele geestelike groeiproses op. 1) V 6: die dissipels het hul ‘bekering’ “ter harte geneem”, 2) v 8: “tot oortuiging gekom” m.a.w. die Heilige Gees het dieper inspraak gekry en Christus word as die ware Seun van God erken, 3)v 10: die dissipels wy hulle aan Christus (heiliging) sodat Christus nou deur hulle verheerlik kan word (Nie regtig vroeër nie want die nou is Christus ‘in’ hulle). Dit dui ook op karaktervorming wat moet plaasvind in die groeiproses wanneer die Heilige Gees Sy werk in die mens kan doen. 4)v 19 Christus het Homself geheilig sodat die dissipels geheilig kan word. Nou-eers kan hulle met hul werklike roeping begin (v 21).

    Reply

    • Avatar

      Chris van Wyk

      |

      Interessant! So is daar verskillende brille wat ons kan gebruik om die betekenis verder te ontgin.

      Reply

Leave a comment

Onlangse kommentaar

  • Avatar

    Rita Haley

    |

    Hi Chris,

    Ek geniet jou e-posse Prontuit die waarheid. Ek ervaar dat daar vir my antwoorde is. En vanoggend het ek my bybel oopgemaak by Jeremia 16 en ek wou net regtig verstaan wat die HERE se boodskap vir my was vanoggend. Daarom het ek kom soek en afgekom op hierdie stukkie.

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Hi Philip, jy is steeds geregistreer, maar ek publiseer nie by bybelskool.com op die oomblik nie. Jy kan wel my weeklikse bydrae kry van Prontuit die Waarheid waar ek die vier evangelies behandel. Registreer daarvoor by https://bybelskool.com/evangelies/.

  • Avatar

    Philip

    |

    Chris
    Ek ontvang nie meer jou skrywes nie.
    Het probeer registreer maar dit werk nie.
    Wat moet ek doen?

  • Avatar

    Louise Kock-Mostert

    |

    Sal die lering graag wil afrol en in my eie tyd daardeur gaan.
    Baie insiggewend.

  • Avatar

    Adolf

    |

    Dit is wonderlike boodskap dat ons moet weet dat God is in beheer in alle omstandighede en dat God ken elkeen se binneste. Ons moet gehoorsaam wees aan die tien geboee dat sal God ons paaie gelyk maak.
    Baie Dankie

    Adolf van Namibia

  • Avatar

    Andre Muller

    |

    Baie dankie vir n insiggewende verduideliking van Openbaring.

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Hi Christopher, almal van ons maak foute, maar die belangrike is dat ons vergifnis vra, die foute regstel, leer daaruit en groei in ons geestelike lewe en getuienis.

    Oor Paulus: hy moedig die mense van Korinte aan om deel te neem aan die Groot Opdrag om die evangelie aan alle mense te bring. Hy gebruik die voorbeeld van ‘n wedloop waar dit nie so belangrik is dat jy begin nie, maar hoe jy klaarmaak: “Weet julle nie dat die wat op die baan hardloop, wel almal hardloop, maar dat een die prys ontvang nie? Hardloop só dat julle dit sekerlik kan behaal.” (1 Kor 9:24).

    Daarmee bedoel Paulus nie dat net een Christen ‘n prys gaan ontvang nie, want dan sou dit beteken dat net dié persoon ooit ‘n beloning van God sou ontvang. Hy bedoel bloot dat jy alles moet insit om die evangelie te verkondig, soos ‘n atleet alles insit om te wen.

    Dat dit so is, word bevestig deur ander plekke waar Paulus praat oor die prys wat elkeen van ons as kinders van die Here gaan ontvang: “Maar een ding: ek vergeet die dinge wat agter is en strek my uit na wat voor is, en jaag na die doel om die prys te verkry van die hoë roeping van God in Christus Jesus.” (Fil 3:14)

    Maar ons moet alles in die stryd werp, want sê Paulus: “Laat niemand julle van jul prys beroof nie …” (Kol 2:18). Hy praat daar van mense wat gelowiges van die pad wil aflei deur te fokus op allerlei ander dinge in plaas van op die evangelie self.

    Jakobus eggo dit in sy brief en maak dit van toepassing op ons versoekings: “Salig is die man wat versoeking verdra, want as hy die toets deurstaan het, sal hy die kroon van die lewe ontvang wat die Here beloof het aan die wat Hom liefhet.” (Jak 1:12)

    Johannes doen dieselfde in sy Openbaring en maak dit van toepassing op lyding: “Vrees vir niks wat jy sal ly nie. Kyk, die duiwel gaan sommige van julle in die gevangenis werp, sodat julle op die proef gestel kan word; en julle sal tien dae lank verdrukking hê. Wees getrou tot die dood toe, en Ek sal jou die kroon van die lewe gee.” (Openb 2:10)

    Sterkte!

  • Avatar

    Christopher

    |

    Goeiedag Pastoor

    Ek het ‘n vraag oor die kroon van die lewe. Paulus het geskrywe dat almal die wedloop hardloop, maar dat net een die prys kan kry. Hoe sal ek weet of ek waardig is om hierdie
    prys te kry, en of ek die beproewing volgens God se standaarde weerstaan het? Ek was al in baie opsigte beproef en het soms gedurende sulke tye baie foute gemaak. Ek wil tog graag die kroon van die lewe he.

    Dankie, Groete.

  • Avatar

    Walter Nel

    |

    Kan ek ook ‘n vraag vra?

Prontuit die Waarheid