Bybelskool

Chris van Wyk

Ek is gemeenteleraar by Somerstrand gemeente, Port Elizabeth. My passie in die lewe is om God bo alles te dien en gelowiges in geloofsvorming te begelei. I am pastor at Summerstrand congregation, Port Elizabeth. My passion in life is to serve God above all and to lead believers in faith formation.

Comments (8)

  • Avatar

    Andre Kritzinger

    |

    Dankie vir hierdie “handige” opsomming!

    Reply

  • Avatar

    Cobus Botha

    |

    Openbaring1 .Ek sal dit waardeer as u vir my kan help met die betekenis van die vewysings na dit wat Johannes gesien het vanaf vers 13. Die lang kleed, goud geborduurde band, hoog om sy bors en nie meer om sy heupe nie, hare op Sy kop en die voete soos geelkoper, Sy stem? Byvoorbaat baie dankie. Cobus van Bloemfontein.

    Reply

    • Avatar

      Chris van Wyk

      |

      Johannes beskryf hier wat hy gesien het.

      1. In die eerste plek is dit dus ‘n aanduiding van die werklikheid van sy Openbaring.
      2. In die tweede plek is dit ‘n aanduiding van die majesteit en glorie van Jesus as die Seun van die mens. Daarom is daar ooreenkomste met die beskrywing van die Seun van die mens in Daniël 7:13-14. Jesus het immers dit van Homself gesê dat Hy die Seun van die mens is (Matt. 9:6; 10:23; 11:19).
      3. In die derde plek is dit ‘n aanduiding van Jesus se goddelikheid, omdat Hy ook eienskappe deel met die “Oue van dae”, God self, soos ons dit in Daniël 7:9-10 aantref.
      4. ‘n Mens kan in die vierde plek ook ooreenkomste sien met die kleed van die hoëpriester in Levitikus 28 wat ‘n aanduiding is daarvan dat Jesus nou die Middelaar tussen God en mens is.
      5. In die vyfde plek is daar ooreenkomste met die voorkoms van die engel van Daniël 10:5-6. Die visioen beteken dus ook dat Jesus ‘n hemelse gestalte het benewens sy aardse een.

      Reply

  • Avatar

    Ria vd Merwe

    |

    Hi Ds. Chris,

    Baie dankie vir al die wonderlike inligting! Ek wil graag hoor of daar ‘n studie is oor die
    wederkoms?

    Reply

    • Avatar

      Chris van Wyk

      |

      Hi Ria. Nog nie, behalwe dit wat ek hier in Openbaring en in die profetiese rede van Matteus (en die ander plekke in die evangelies) en in Paulus se briewe aan die Tessalonisense kwytgeraak het. Jy sal dit daar kan opspoor.

      Reply

  • Avatar

    Estella Steenkamp

    |

    Baie dankie vir die bostaande inligting ek het alreeds kennis gemaak met u skrywe oor homoseksualiteit. Ek moet se ek dink nie dit moet gaan oor homoseksualiteit as sulks nie maar oor die geweldige sonde dat gewone mense wat dink hulle is so slim die woorde wat God duidelik se dit is sonde wil verander na nie sonde. Dat hulle self werktuie van satan is want God se in sy woord dat Hy hulle wat enige iets verander aan sy woord gaan straf. Ek vind mens kan romeine 1 oor en oor lees. Ons is natuurlik almal tot die dood toe skuldig maar ons neem God se vergifnis aan en Hy begin n werk in ons en ons begin vrugte dra baie klein en min aan die begin vir sommiges van ons maar Sy genade is so groot

    Reply

  • Avatar

    Nicolene Holl

    |

    Naand Ds. Ek wil graag weet of ek die materiaal mag gebruik vir my studies. Ek is n derde jaar teologiese student en is tans besig met n taak oor die boek openbaring. Nicolene

    Reply

    • Avatar

      Chris van Wyk

      |

      Jy is welkom om dit te gebruik volgens julle riglyne, Nicolene. Sterkte.

      Reply

Leave a comment

Onlangse kommentaar

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Die naam Nimfa (Numfa) word op twee maniere geaksentueer in die ou manuskripte. Sommige het ‘n circumflex op die laaste lettergreep (Νυμφᾶν). Dan verwys dit na ‘n man. Soos in die tekste wat die 1933- en 1953-vertaling gebruik het. Sommige het ‘n akuut op die eerste lettergreep (Νύμφαν). Dan verwys dit na ‘n vrou. Soos in die tekste wat die 1983- en 2020-vertaling gebruik het.

    Die eerste groep tekste het dan ook die ooreenstemmende manlike voornaamwoord αὐτοῦ hier, terwyl die tweede groep tekste die vroulike αὐτῆς hier lees. Daar is ook verskeie manuskripte wat die meervoud αὐτῶν (hulle) lees wat dan verwys na die “broers in Laodisea” in die eerste deel van die vers.

    Geleerdes kies al hoe meer die “vroulike” lesing, omdat dit die “moeiliker” lesing is. (The NET Bible First Edition Notes)

  • Avatar

    Louise

    |

    Ek lees in 1933 en 1953 dat nimfa man was maar in 1983 is Nimfa n vrou gewees wat haar huis oop gemaak het vir kerk, asb versuidelik my daai stuk, Kol 4:15

  • Avatar

    Daniel Jacobus Smith

    |

    Dankie Chris! Hierdie Psalm is so ‘n versterking! Die Here maak ons vry, Hy wat hemel en aarde gemaak het, red ons uit die greep en mag van vyandige mense. In Jerusalem, waar sy mense saam is, vier ons sy hulp en sy trou met vreugde! Carel

  • Avatar

    Christa Valentine

    |

    BAIE DANKIE…SO VAN TOEPASSING WAT VANDAG IN SA gebeur!!

  • Avatar

    Anna

    |

    Ek probeer om aan die voete van die Here te bly

  • Avatar

    Magdalene

    |

    Baie dankie. Ek gebruik dié Bybel deesdae gereeld.

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Begrafnis en verassing is ‘n manier van afskeid neem en ‘n belydenis van ons geloof (nie bygeloof nie) dat daar ‘n opstanding van die vlees is. Geestelike manifestasies is iets anders waar die Gees hetsy deur die vrug of gawes in ‘n gelowige se lewe werk.