Bybelskool

Chris van Wyk

Ek is gemeenteleraar by Somerstrand gemeente, Port Elizabeth. My passie in die lewe is om God bo alles te dien en gelowiges in geloofsvorming te begelei. I am pastor at Summerstrand congregation, Port Elizabeth. My passion in life is to serve God above all and to lead believers in faith formation.

Comments (4)

  • Avatar

    Vince Aslett

    |

    My eerste reaksie van die dood van die jong profeet was ene van, sjoe, dis bietjie erg, hoekom is daar nie iets aan die ou profeet gedoen nie,hy was tog die verleier, maar ek lees dat die toets dalk van die ou profeet gekom het, juis as n toets om te kyk of die jong profeet n man van God was. Profete was juis daarin getoets dat hulle volkome gehoorsaam aan God was. Die ou profeet het eers na die leeu storie, n statement gemaak dat die boodskap werklik van God af gekom het.

    Laat n mens bekommerd raak as ek dit deurtrek na myself toe

    Reply

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Dit sny ook diep in my eie lewe in. Daar is nie kortpaaie in die bediening nie. Dit is tree vir tree in gehoorsaamheid aan die Here. Dit is waarom gebed so belangrik is, soos ons later in Elia se lewe sal sien. Gebed hou ons oor naby die stem van God en gee ons die innerlike krag om gehoorsaam te bly.

    Reply

  • Avatar

    James

    |

    Die storie van Konings 13
    Ek word gepeper deur die kinders: Wat het van die (vals) profeet geword, hoekom is hy nie ook gestraf nie? Asseblief?

    Reply

    • Avatar

      Chris van Wyk

      |

      Die ou profeet se motiewe om agter die jonger profeet aan te gaan, is duister. Moontlik was hy geïnteresseerd in wat gebeur het, omdat hy al oud was en nie meer geweet het wat in die politiek aangaan nie. Moontlik was hy effe jaloers omdat hy nie self dié opdrag van die jonger profeet kon uitvoer nie. Of miskien was hy sommer net gasvry en wou die jong profeet bystaan.

      Toe die jonger profeet egter uitbrei oor sy profesie en die detail daarvan, het dit waarskynlik die planne van die ouer profeet in die wiele gery. Hy vertel daarom ‘n leuen om die jonger profeet oor te haal om tyd by hom te spandeer.

      As ‘n mens na sy optrede op ‘n menslike vlak kyk, is dit ‘n liegstorie. Uit God se hoek is dit egter ‘n toets vir die jonger profeet of hy regtig sal luister wat God hom opgedra het, en of hy sy eie openbaring as van hoër belang gaan ag as dié van ‘n ander en veral ouer profeet. God soek immers onwrikbare gehoorsaamheid aan wat Hy self vir ‘n dienskneg van Hom openbaar.

      Die jonger profeet gee egter in, ag die ouer profeet se woorde belangriker as die Here s’n aan hom, en raak so ongehoorsaam aan die Here se opdrag, tot groot skade vir homself, hoewel die profesie wat hy gegee het, steeds vervul word.

      Die profesie wat die ouer profeet dié keer gee, kom regtig van die Here af. Die Here tree waarskynlik nie teen hom op nie, omdat die Here deur sy liegstorie die jonger profeet wou toets. Die ou profeet tree verder met deernis in die verhaal op.

      Die punt van die verhaal is dat ons op geen manier mag afwyk van die pad wat God ons beveel. Ons mag selfs nie na “ouer profete” luister as dit verskil van wat die Here vir onsself sê. Dit beteken ons moet baie seker maak van wat ons in die eerste plek hoor by die Here. En dan moet ons dit gehoorsaam sonder om daarvan af te wyk.

      Reply

Leave a comment

Onlangse kommentaar

  • Avatar

    Marnus

    |

    Dankie.

  • Avatar

    Pietie

    |

    More
    Geseënde dag vir jou en jou gemeente.
    Dankie vir alles wat jy doen.
    Weskus groete

  • Avatar

    hendrik

    |

    more CHRIS , Chris ons huiskerk [ sellgroep ] wil graag die twee boeke van Petrus bestudeer , is daar enige boeke of leestof wat jy sal aanbveel ?

    n Geseende dag

  • Avatar

    Magdel van Tonder

    |

    Dit is vir my ‘n baie groot voorreg om deel van hierdie Bybelskoolfamilie .te wees. Elke boodskap vul my lewe meer en meer met Christus.

  • Avatar

    San-Mari Hattingh

    |

    Goeie Naand, kan ek ook asb die bostaande inligting kry.

Prontuit die Waarheid