Bybelskool

Chris van Wyk

Ek is gemeenteleraar by Somerstrand gemeente, Port Elizabeth. My passie in die lewe is om God bo alles te dien en gelowiges in geloofsvorming te begelei. I am pastor at Summerstrand congregation, Port Elizabeth. My passion in life is to serve God above all and to lead believers in faith formation.

Comments (2)

  • Avatar

    Henriëtte

    |

    Net ‘n baie groot dankie. Bybelskool het net op die regte tyd oor my pad gekom. Ek gaan nog lank daarmee besig wees.
    Baie seën vorentoe

    Reply

  • Avatar

    Deon Vermeulen

    |

    Wat beteken die woord en is wegraping?

    Reply

Leave a comment

Onlangse kommentaar

  • Avatar

    dederik Robbertse

    |

    More Chris. Kan n wedergeboorte christen watmet die heilige gees gedoop is, terselfde tyd deur n bose gees of dimoon of die leviathan gees beset wees of word?

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Calvyn het drie doelstellings aan die vas gekoppel:

    1. lewensdissipline,
    2. gebedsvoorbereiding,
    3. skuldbelydenis.

    Vas was vir Calvyn meer ‘n saak vir die geloofsgemeenskap as ‘n persoonlike saak, en dit gaan daarom met openbare gebed saam (bv die voorbeeld van Antiogië in Handelinge 13). Vas is ook nie net weerhouding van kos nie, maar kan ook beteken dat jy min en lig eet, om te kan bid.

    Calvyn het ook op drie gevare van vas gewys:

    1. uiterlike vertoon,
    2. verdienstelikheid,
    3. gewetensdwang.
  • Avatar

    dederik Robbertse

    |

    More Chris. Baie dankie ek gaan die 18 weke van geloofsvorming volg. Chirs kan jy asb. my meer vertel van die doel van vas.

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Hi Dederik. Ek het ‘n kursus oor geloofsgewoontes geskep op die webtuiste: Reisgenote in geloofsvorming Jy kan daardeur werk. Die eerste geloofsgewoonte is die Daaglikse Ondersoek wat jou sal help om op die regte manier voor die Here na te dink. Gebruik Romeine 12:1-2 vir die volgende twee weke volgens die metodiek wat ek daar gee: Stop, Neem waar, Luister. Hoop dit help.

  • Avatar

    dederik Robbertse

    |

    More Chris. Baie dankie vir inligting. Hoe kan ek effektief mediteer op al die inligting.

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Rom 12:2 sê in sy geheel: “Word nie aan hierdie wêreld gelykvormig nie, maar word verander deur die vernuwing van julle gemoed, sodat julle kan beproef wat die goeie en welgevallige en volmaakte wil van God is” (OAV).

    Daar is drie opdragte in die teks.

    1. Die eerste opdrag is om nie aan hierdie wêreld gelykvormig te word nie. Dit verwys terug na die gedrag wat die eerste vers beveel dat ons hele lewe as ‘n offer aan die Here geleef moet word. God moet ons gedrag en gebruike bepaal, nie die media of die gemeenskap nie. Hy bepaal die norme en waardes waarvolgens ons moet leef.
    2. Die tweede opdrag is om God toe te laat om jou gedagtes, jou manier van dink, te vernuwe deur die waarheid van die Skrif. Dit het met houdings, gesindhede en denkpatrone te make. Hoe meer ‘n mens die Skrif lees, daaroor nadink, dit toelaat om jou gedagtes te vorm, hoe meer kan God deur sy Gees jou binnewêreld verander en vernuwe.
    3. Die derde opdrag is om te onderskei tussen verskillende idees van wat reg en verkeerd is, sodat jy in staat sal wees om moreel-eties reg op te tree in lyn met die wil van God in die Skrif. Daarvoor moet ‘n mens die Skrif gebruik, want dit is die enigste standaard van wat goed en volmaak in lyn met God se wil is.

    Lees ook meer hieroor in Efesiërs 4:17-32 wat eintlik ‘n kommentaar op hierdie vers in Romeine 12:2 is. Paulus waarsku daar teen losbandige en gierige begeertes. Dit is die tipe dinge wat afgelê moet word. En die manier om dit reg te kry, is om in gehoorsaamheid aan Christus te leef in heiligheid en volgens sy waarheid.

    • Ons moet dus ophou met leuens, woede, steel, vuil taal, geskinder, bitterheid, bose gedagtes en kwaadpraat.
    • Ons moet daarenteen fokus op waarheid praat, vrede maak, goed doen, deel met mekaar, net goedpraat oor mekaar, barmhartig wees, en vergewendgesind.

    ‘n Mens kan ook verder lees in Efesiërs 5:1-21 wat nog dieper ingaan op die moreel-etiese standaard wat ons al hoe meer moet toelaat in ons lewe.

  • Avatar

    Dederik

    |

    More Chris. ROM 12:2. Hoe vernuwe ek my gemoed(engelse vertaling mind)

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Die Griekse woord wat vir liggaam gebruik word, soma, dui hier die hele persoon aan. Ons soma, dws ons hele menswees, moet dus ge-“offer” word aan God. Dit is die wesenlike van ons godsdiens.

    Die drie beskrywings is nie eintlik drie verskillende goed nie. Al drie die beskrywings van hierdie “offer” sê eintlik dieselfde. Ons hele menswees behoort aan God.

    1. Ons is “lewende” offers soos wat die Leviete in die tabernakel se hele lewe aan God toegewy is (Num 8:11). Ons leef dus nie meer vir onsself nie, maar vir God. Maar nie as dooie mense nie, as lewendiges.
    2. Ons is “heilige” offers soos wat die Leviete afgesonder is vir die diens aan God. Alles wat hulle gedoen het, het op een of ander manier met hulle verhouding met God te make gehad. God se heiligheid bepaal ons heiligheid.
    3. Ons is “aan God welgevallige” offers, soos Hy dit vir ons in die Bybel beskrywe. Dit wil sê daar is nie ‘n deel van ons lewe uitgesluit waaroor God nie ‘n sê het nie.

    Hoe weet jy wanneer jy daarin slaag? Wel, dit bly ‘n proses van heiliging waarin ons die Heilige Gees navolg wat aan die een kant ons lei om die sondige natuur af te lê en die nuwe natuur van Christus op te neem, soos Paulus in Romeine 8 en Efesiërs 4 vir ons leer.

  • Avatar

    dederik Robbertse

    |

    Middag. Rom 12:1. Wat moet ek doen of wanneer is my liggaam n lewendige,heilige en welgevalle offer aan God.
    dankie