Skip to main content

Geloofsekerheid

Ek het ‘n navraag gekry oor hoe ‘n mens geloofsekerheid kry.  Hier is ‘n kort antwoord daarop.

Die beste manier is om jou sekerheid te soek in die Woord van God.  Ek kan aan min beter plekke dink om jou geloofsekerheid te begrond, as op die boodskap van die eerste brief van Johannes.  Ek sal sy boodskap hieroor as volg opsom:

  • Hoofstuk 1: Ons almal is sondig, maar as ons ons sonde bely, sal Jesus ons vergewe en van alle ongeregtigheid reinig.  Jesus is die Middelaar tussen ons en God.  Hy kan ons met mekaar versoen, omdat Hy God en mens tegelykertyd is, en ons van die grootste probleem van menswees, die skuld en die mag van die sonde, kan verlos.  Jesus is dus die belangrikste bron van ons sekerheid dat ons sonde vergewe is.  Hy verlos ons van ons sonde.  Ons kan dit glo.  Daarop kan ons vertrou.
  • Hoofstuk 2: As ons weer sondig (en wie sondig nie weer nie?!), Jesus is ons Voorspraak.  Hy tree vir ons daagliks in by sy Vader.  Sy vergifnis is vir al ons sondes, ook dié wat nog in die toekoms lê.  Ons moet net die pad van heiliging saam met Hom loop.  Jesus gee vir ons wat ons nodig het om die pad enduit met Hom te loop.
  • Hoofstuk 3: Ons is deur vergifnis kinders van God en hoef niks te vrees as Jesus weer kom nie.  Ons kan op God daarvoor vertrou en ons sekerheid as kinders van God daagliks vier.
  • Hoofstuk 4: Ons moet leef in die liefde, want dit is wat kinders van God doen, teenoor Hom en teenoor ons naaste.  Dit feit dat ons lewe in die liefde gee ons ook sekerheid dat ons inderdaad kinders van God is.
  • Hoofstuk 5: Elkeen wat glo dat Jesus van sondes verlos, is ‘n kind van God en kan seker wees hy of sy gaan hemel toe.  Die Heilige Gees gee vir elkeen van ons die getuienis in ons hart dat ons die ewige lewe sal beërwe.  Hy waarborg dit in ons hart.

Hier is my Bybelskool begeleiding vir die eerste brief van Johannes vir ‘n bietjie breër lees.

Daar is natuurlik baie ander maniere om uit die Bybel hieroor te gesels, maar hierdie brief is vir my ‘n uitstekende begin.

Vir diegene wat nog dieper hierop wil ingaan, is die Dordtse Leerreëls ‘n goeie verdere stop.  Dit behandel vyf sekerhede waarop jy jou geloof kan bou.  Daarby is dit altyd goed om die vyf solas in gedagte te hou waaroor ek my Pinksterreeks gehou het: Daar is Geen Ander Evangelie nie.

 

Geloof, Geloofsekerheid


Chris van Wyk

Ek is gemeenteleraar by Somerstrand gemeente, Port Elizabeth. My passie in die lewe is om God bo alles te dien en gelowiges in geloofsvorming te begelei. I am pastor at Summerstrand congregation, Port Elizabeth. My passion in life is to serve God above all and to lead believers in faith formation.

Comments (4)

Maak 'n opmerking

  • Chris van Wyk on 1 Kronieke 28-29Groete!
  • Wansen Engelbrecht on 1 Kronieke 28-29Baie dankie. Groetnis Wansen Engelbrecht Klerksdorp
  • Chris van Wyk on Genesis 1:1-2:3Is dit op 'n selfoon?
  • Johan Kirsten on Genesis 1:1-2:3Middag Chris. Ek merk dat as jy op die "menu" hierbo tik, die blok wat aan die linkerkant verskyn, blanko is. Daar is wel "onsigbare" skakels wat jou na die verskillende bladsye neem. Groete. Johan
  • Chris van Wyk on Psalm 11Dankie, Jenny. Ek het self weer baie moed uit dié Psalm 11 gekry. Veral uit die feit dat ons nie baie beheer het oor die fondamente nie, maar op God kan vertrou wat opregtes suiwer en goddeloses skroei, soos dit in die laaste deel van die Psalm uitgespel word. God kan oneindig meer doen as wat ons k…
  • Jenny on Psalm 11Baie dankie vir die boodskap wat weereens soos vorige boodskappe my help om deur baie swaar tye te kan kom. Die laaste jaar is daar so baie berge wat my toesak dat ek net kan vasklou aan God se woord en U maak dit makliker om sekere dinge beter te verstaan en net aan te hou glo en vertrou. Baie dank…
  • Chris van Wyk on Die Twaalf Kleiner ProfeteDankie Johan, waardeer.
  • Johan v Zyl on Die Twaalf Kleiner ProfeteHi Chris net so baie dankie vir die enorme werk wat jy in Bybelskool doen. Ek gebruik dit elke dag in my bediening hier in Lichtenburg Klipkerk. Ek het op 60 die Bybel herontdek met nuwe passie . Jesusliefde Johan v Zyl
  • Chris van Wyk on Salwing in die BybelEk is bly, Stoffie, dat ek kon help. Die waarhede in die Skrif is ons diepste en enigste beskerming teen dwaling.
  • Stoffie Van Dyk on Salwing in die BybelEk het die afgelope Sondag 'n diens bygewoon wat my baie ontstem het - mense in die gehoor is gesalf deur 'n "profetes", en snaakse dinge het gebeur. Hierdie hele skrywe oor die salfgebruik, en van die antwoorde op vrae was vir my baie leersaam omdat dit vir my Skriftuurlik is. Baie dankie
  • Chris van Wyk on 2 Samuel 18Dankie Lesley, waardeer.
  • Lesley Barnard on 2 Samuel 18Pragtig, ñ mooi toepaslike verduideliking.
  • Chris van Wyk on 2 Samuel 17Hi Hettie. Daar is twee letters in Hebreeus wat amper dieselfde geskryf word, maar verskillend uitgespreek word. Daar is die normale h wat uitgespreek word soos ons dit normaalweg doen. Dan is daar egter ook die letter ḥ (geskryf met 'n h met 'n punt onder) wat anders uitgespreek word. Die uitspraak…
  • Hettie Swart on 2 Samuel 17Baie dankie vir die oopbreek van die Woord. Ek sien dat my Bybel 35 vertaling na Husai verwys en nie Gusai soos in die Bybelstudie aangetoon word nie. Is dit verskillende uitsprake vir dieselfde mens? Help my reg asseblief.
  • Chris van Wyk on Josua 2 – Ragab se ontsag vir Jahwe spaar die verkenners se lewe👍