Bybelskool

Chris van Wyk

Ek is gemeenteleraar by Somerstrand gemeente, Port Elizabeth. My passie in die lewe is om God bo alles te dien en gelowiges in geloofsvorming te begelei. I am pastor at Summerstrand congregation, Port Elizabeth. My passion in life is to serve God above all and to lead believers in faith formation.

Comments (2)

  • Avatar

    Hennie Strydom

    |

    Baie dankie vir al jou harde werk. Mag dit goed gaan met jou en jou huis en bediening.

    Reply

Leave a comment

Onlangse kommentaar

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Wonderlik Marietjie, ek word telkens bemoedig deur mense wat – soos ek – vreugde in God se Woord vind. En ek is bly ek kan bydrae om die Woord oop te sluit, ook vir jou.

  • Avatar

    Marietjie van Niekerk

    |

    Ek het laas jaar met lockdown begin om die Bybel deur te lees. Maar eers tydens die 12 klein profete die Bybelskool ontdek. Watter wonderlike skat en diep onrdekking.
    Ds Chris, baie dankie vir jou omvattende bybelstudie. Ek begin vandag die Nuwe Testament en vertrou sit gaan n reis wees tot groot insig en diepte. Groete van Jeffreysbaai

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Dankie, en jy is reg. Daardie boodskap moet ook in die lig van die hele boodskap van die Bybel uitgelê word.

  • Avatar

    Francois

    |

    Baie dankie Ds Chris vir jou refleksie oor 1 Timoteus 2:8-15. Dit bring perspektief en onderstreep dat dit gaan oor die Boodskap en nie die debat nie.

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Hi Jaco, ja, ons raak deel van die ware Israel, soos Paulus daaroor skrywe in Romeine 9-11.

  • Avatar

    Jaco

    |

    Wat beteken dit vir ons as die skrif sê: dat die nuwe verbond met die huis van Juda en die huis van Israel gesluit word en dat die wette nou in hulle harte gesit word. Beteken dit dat ons deel van die huis van Juda en Israel is.

  • Avatar

    Carel Smith

    |

    Baie dankie vir die vars insigte wat jy opdiep uit hierdie eeueoue juweel in ons Here se Woord!

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Hi Bertie, emosies is baie keer deel van die proses van bekering. Soms ‘n intense hartseer en berou oor jou sonde, soms ‘n groot verligting en blydskap dat jou sondes vergewe is. Maar, sonder dat daar vrug in ‘n mens se lewe is – ‘n afstand doen van sonde, ‘n liefde vir die Here en sy Woord, ‘n liefde vir God se mense, ‘n commitment om die Here in hierdie wêreld te dien – kan ‘n bekering oppervlakkig wees (Hand 26:20; 2 Kor 12:21). Maar, die enigste sekerheid wat ons het, lê in die Here Jesus en sy barmhartigheid en vergifnis opgesluit. Lees weer 1 Johannes 5 deeglik en vind jou sekerheid in die Here Jesus Christus.