Bybelskool

Comments (2)

  • Avatar

    Barry Fourie

    |

    Graag verneem ek jou gedagtes oor die luistersiklus se 4 waardes
    1Deernis
    2Openheid
    3Leerbaarheid
    4Vertroue
    Groetnis Barry

    Reply

    • Avatar

      Chris van Wyk

      |

      Hi Barry

      Hier is ‘n verduideliking van die waardes:

      Waarde 1 – Leerbaarheid
      Ons leer die wil van God ken deur sy Woord. Die boek simboliseer die Bybel. Die duif stel die Heilige Gees voor wat die Woord inspireer en bring na die mense. Sy uitgespreide vlerke simboliseer uitgestrekte vreugde in die Woord van God.
      Die groen agtergrond simboliseer die vrugbaarheid van die grond waarop die woord val.

      Waarde 2 – Vertroue
      Uit die lig van God wat die Woord vir ons bring (die geel sentral gedeelte) moet ons in liefde na mekaar luister. Die “mense” het God se woord/wysheid in hulle koppe. Die lywe simboliseer die teenwoordigheid van die vrug van die Gees. Die hartvorm simboliseer die liefde waarin hulle na mekaar luister.
      Die rooi agtergrond simboliseer liefde en aksie. Die Heilige Gees onderskraag die hele proses.

      Waarde 3 – Deernis
      Hier simboliseer die mense ‘n eenheid wat in deernis (compassion/liefde) na mekaar luister. Die kring word nou voltooi deur die mense wat eerste geluister het en wat nou met ander deel. Die koppe is blou, want daar is vrede in hulle gemoed. Die Heilige Gees onderskraag die hele proses.
      Die geel agtergrond simboliseer die rykdom van God se teenwoordigheid in die wêreld.

      Waarde 4 – Openheid
      Hier het die mense een geword in die rykdom en wysheid van God en gaan hulle vurig uit om dit wat hulle gehoor het diensbaar te deel. Dit is soos ‘n blom wat oopgegaan het en die openheid simboliseer waarin hulle optree. Terserfdertyd simboliseer die uitgaande pyle diensbaarheid in alle uithoeke van die wêreld.
      Die blou agtergrond simboliseer hier die kalmte in die kennis van God en sy Woord, soos ‘n see waarin ons rus omdat ons luister.

      Lees meer in hierdie dokument wat ook die grafika bevat: Seisoen van Luister.doc

      Reply

Leave a comment

Onlangse kommentaar

  • Avatar

    Lorraine Paquet

    |

    Dankie Ds
    Dit verduidelik vrymoedigheid so goed. Beteken baie.

  • Avatar

    Jan Louw

    |

    Mooi!

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Die enigste manier tans is om dit self op die web te lees. Jammer.

  • Avatar

    Rolinda Van niekerk

    |

    Sal dit graag per email will ontvang

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Hi Adri. Onthou dat Lukas 11:37-53 ‘n gedeelte is wat gerig is aan die Farisëers en wetgeleerdes oor hulle skynheiligheid. Hulle bou monumente vir die profete, asof hulle hulle eer, maar met hulle optrede teenoor Jesus, die Groot Profeet, wys hulle dat hulle die slegte dade van hulle voorouers goedkeur. Die enigste goeie profeet vir hulle is ‘n dooie profeet. Hulle staan dus skuldig vir hulle eie sonde – hulle verwerp die profeet Jesus – maar wys daarmee dat hulle net so skuldig is as hulle voorgeslagte – en verwerp dus ook hulle boodskap, ‘n boodskap wat op Jesus gedui het.

    Die breër konteks van jou vraag is hoe ‘n mens betaal vir (of skuldig is aan) iemand anders se sonde. Almal van ons ly aan die gevolge van vorige geslagte se sondes -dié wat die Here nie erken het nie, of onreg gepleeg het – maar ons dra nie noodwendig die skuld van hulle sonde nie. ‘n Illustrasie hiervan is die seuns van Korag wat nie saam met hulle pa gesondig het teen die Here nie (Numeri 16), en deur die Here begenadig is om ‘n besondere plek onder die priesters en Leviete te beklee as die Koragiete – mense wat ‘n paar Psalms geskryf het en as sangers opgetree het in die tabernakel en tempel. Samuel was ‘n afstammeling van hulle!

  • Avatar

    Adri

    |

    Chris, hoe staan ek in vir ‘n ander (ook my land/volk) se sondes? Hoe betaal ek nms ander ‘n skuld?
    Lukas 12:37~53, waarsku Jesus teen sondes gepleeg deur (ons) voorouers? “..hulle bloed sal vd huidige geslag geëis word.” Ek besef dat ons die Woord soms net in konteks en vir wat dit sê moet neem, maar ek glo met my hele hart daaraan dat die Woord waar en eg is en beslis vir vandag geskryf is. Ek glo ook dat my Rabbi deur die Woord ons bekommernisse aan raak. Daarom wonder ek oor my vraag? Hoe staan ek in, maar meer nog hoe betaal ek ‘n skuld nms…
    Vertrou eks duidelim genoeg, byvoorbaat dankie, A

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Hi Elize. Jy kan enige skakel op die webtuiste klik en die onderwerpe wat ek behandel, gebruik om die Bybel beter te kan leer lees. Geniet dit.

  • Avatar

    Elize Hartley

    |

    Sal daarvan hou om my bybel te kan leer, so as jul vir my kan onderwerpe stuur, sal ek dit baie waardeer

  • Avatar

    Johan

    |

    Hallo Chris

    Baie dankie vir al die insigte, ek leer baie. Ek het iewers n skakel gedruk en gelees van bose geeste en het die stuk probeer “save” maar die stuk kry ek glad nie meer nie. As jy miskien dit raakloop sal ek waardeer as jy my kan vertel waar ek dit weer kan kry.

    Groete en sterkte met die groot werk

    Johan