Bybelskool

Die LOFPRYSING van God – Hallelujaliedere 146-150

  • Psalm146

  • Psalm147
  • Psalm148
  • Psalm149
  • Psalm150

Leave a comment

Onlangse kommentaar

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Hi Este – ek lees juis die teks “letterlik”, en verwag dat mense dit nie simbolies sal interpreteer nie. Jeremia skryf vir die Jode in die 6de eeu vC. Hy wil keer dat hulle afgode in hulle huise toelaat. Die Jode het nie Kersbome gehad daardie tyd nie. Dit kan dus op geen manier met Kersfees verbind word nie.

  • Avatar

    Este

    |

    Hi.
    Baie dankie vir hierdie boodskap. Ekt nooit gedink aan kersfees as n afgod funksie nie maar was. nuuskierig om jou artikel te lees. Ek dink wel jou artikel het my die teenoorgestelde laat besef as wat jy wou voorgee in die artikel. Ekt Jeremia gaan lees, en dis n kersboom… presies… waarteen hy ons waarsku. Hy praat selfs van afgode geklee in rooi wolstof. Jou redenasie is ons moet dit nie so letterlik opvat nie maar dis letterlik in die Bybel geskryf. Waarom kies ons wat ons moet glo in die Bybel en wat nie. Eks jammer maar my kersboom word Vanaand afgeslaan. Baie dankie dat jy my gehelp het xxx

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Geboortes was vreugdevolle gebeure in antieke tye (Gen 4:1,25; 21:1-7; 29:31-35; Rut 4:14 ens), soos dit vandag ook is. So was daar ook vreugde by Johannes die Doper (Luk 1:57-66) se geboorte, sowel as by die Here Jesus se geboorte, soos ons uit die verhaal van die herders kan aflei (Luk 2:1-20).

    Daarom is geboortedae, dws verjaarsdae, gevier in die Ou Nabye Ooste, soos ons uit Persiese en Egiptiese bronne verneem. Dit geld ook die Jode. Ons lees drie keer eksplisiet van die viering van verjaarsdae in die Bybel: Job se kinders (Job 1:4,13,18), Farao (Gen 40:20), en Herodes (Matt 14:6).

    Veral konings se verjaarsdae is gevier, so dit was ‘n logiese ontwikkeling om die geboorte van die Here Jesus te vier, omdat Hy die Koning van die konings is.

    Ons het nie ‘n Bybelse opdrag om Jesus se verjaarsdag te vier nie. En die wyse waarop Kersfees baie keer gekommersialiseer word is irriterend oppervlakkig. Maar waar die behoefte bestaan om Jesus se koms na die wêreld te vier, kan dit as ‘n belangrike herinnering van die betekenis van sy koms dien.

    Niemand word gedwing om Kersfees te vier nie. Ons kan egter ook niemand verbied om dit te vier nie. Solank dit tot eer van die Here gedoen word (Rom 14:5-6).

  • Avatar

    Deon Vermeulen

    |

    Hi
    Waar in die Bybel staan dit dat ons Jesus se verjaarsdag moet vier? Inteendeel is daar niemand behalwe Job se kinders wat daar van gelees kan word oor verjjaarsdag waarna hul ook gesterf het.
    Moet ons doen wat die Bybel vir ons sê of kan ons self ook besluit wat ons moet doen. Kersfees is ñ wêreldse ding. En ons moet nie gelykvormig word aan die wêreld nie. Ek stap in winkels hoor mense praat. Ek sal nooit my Jesus daaraan kan koppel nie. Nee wat ek volg maar wat in die Woord geskryf staan.

  • Avatar

    Pieter

    |

    Baie dankie Chris. Waardeer

  • Avatar

    Pieter

    |

    Middag Chris.

    Kan jy my help met die waarvan Jesus in Matteus 24 vers 35 praat
    “Die tyd kom wanneer julle die afskuwelike voorwerp wat verontreiniging veroorsaak en waarvan die profeet Daniel gepraat het in die tempel sal sien staan dan moet julle heuwels toe vlug”

    Daniel 9 vanaf vers 26 vertel Daniel “Na die tydperk van 62 eenhede van sewes sal die gesalfde leier doodgemaak word. Die stad en tempel sal vernietig word wanneer ‘n koning en sy leer daar kom. Sy einde sal met oorstromings kom. (27) Hy sal met baie ‘n ooreenkoms sluit vir ‘n tydperk van een eenheid van sewe. Vir ‘n halwe eenheid sal hy die praktyk van die offer ophef. Hy sal ‘n veragtelikke ding oprig wat die tempel verontreinig totdat die tyd aanbreek dat dit wat oor hom bepaal is oor hom sal losbars.
    In Daniel 11 verse 31 en 32 praat Daniel ook oor om en by dieselfde.

    Dankie vir die goeie werk wat jy hier doen

    Groete

  • Avatar

    Herman Steyn

    |

    Hi Chris

    Baie dankie hiervoor – ek deel dit met al my Veritas groepe – wil juis weer liefde vir Bybellees aanwakker en hierdie gaan beslis help.
    Staan sterk!

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Hi Jurgens, die OT boeke is nog net in pdf beskikbaar en kan nie só gebruik word nie. Jy kan Bybelgenootskap vra om die beperkings vir julle af te haal, maar ek vermoed ter wille van sekuriteit dat hulle dit nie sal doen nie. Die NT boeke sowel as Psalms kan via Kindle gekopieer en geplak word. Jy kan dit soos gewoonlik kopieer (10% beperking) of highlight en dan via read.amazon.com/notebook almal op een plek bekom. Daar is ook ‘n beperking, maar dit is ruim genoeg om te gebruik.

  • Avatar

    Jurgens

    |

    Chris
    Ons is ‘n klompie leraars wat vir die Bybelgenootskap ‘n 40dae veldtog oor die bybel geskryf het. Hoe maak mens om die teks te copy en paste in ons document?
    NG Witrivier 079292545

Prontuit die Waarheid