Bybelskool

Chris van Wyk

Ek is gemeenteleraar by Somerstrand gemeente, Port Elizabeth. My passie in die lewe is om God bo alles te dien en gelowiges in geloofsvorming te begelei. I am pastor at Summerstrand congregation, Port Elizabeth. My passion in life is to serve God above all and to lead believers in faith formation.

Opmerkings (2)

  • Avatar

    Lily Groenewald

    |

    Wat ek sê en hoe ek dit sê, is so belangrik. Baie toepaslik Burger se hoofberig vanoggend wat die Chileense digter, Vicente Huidobro aanhaal:”Laat jou taal ‘n sleutel wees wat ‘n duisend deure oopmaak … Skep nuwe moontlikhede en waak oor jou woord; elke byvoeglike naamwoord wat geen lewe skenk, pleeg moord”

    Reply

    • Avatar

      Chris van Wyk

      |

      Jy is só reg. Ek het ook dié aanhaling gelees, en dit amper ingesluit by dié hoofstuk se bydrae, omdat dit so gepas is.

      Reply

Maak 'n opmerking

Onlangse kommentaar

  • Avatar

    Neels Hubinger

    |

    Dankie Chris, het dit gekry. Nie die plek om my storie te vertel nie, maar ek is ook 15 jaar gelede deur my Jabbok-drif, waarna God restorasie, vernuwing en nuwe betekenis in genade gegee het. Vandag loof en dank ek Hom vir ‘n nuwe kans…

  • Avatar

    Neels Hubinger

    |

    Môre Chris

    Dankie, dankie vir kosbare insigte uit jou studieleiding. Ek dink ek het jou studie van die betekenisvolle Genesis 32, toe Jakob God ontmoet het by die Jabbok drif gemis. Ek het dit nie per epos ontvang nie. Dis ‘n gebeurtenis wat in my eie lewe groot impak gekry het toe ek my nek gebreek het in ‘n motorongeluk eerskomende Saterdag, 15 jaar gelede… Ek sou baie graag jou studie wou lees, kan jy dit asb vir my stuur. Vrede en seën.

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Dankie Francois. Dit is my voorreg!

  • Avatar

    Francois Conradie

    |

    Dominee,baie dankie vir hierdie jaar (en al die vorige jare ) se Bybel onderrig en voorthelping op my geloofspad. Mag die Here gee dat die beplanning suksesvol uitgevoer sal word. Mooi loop en seën . GC

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Dankie Jan. Jy vat dit só goed raak. Om uit die voorraad van die Bybel nuwe en ou dinge vir ons tyd na vore te bring, is ‘n ander manier om die leuse van die Bybelskool te verwoord. Die Woord is inderdaad ‘n huis om in te woon.

  • Avatar

    Jan Louw

    |

    Dankie Chris vir die mooi waarhede wat jy vir ons uit die gedeelte na vore bring, oor die huwelik en geloofsvorming.
    Mat 13:52 Hy sê toe vir hulle: “So is elke skrifgeleerde wat ‘n leerling word in die koninkryk van die hemel, soos ‘n huiseienaar wat uit sy voorraad nuwe en ou dinge te voorskyn bring.”

  • Avatar

    Jan Louw

    |

    Die tema vat die gebeure pragtig saam. Dankie Chris.

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Die NG Kerk se mening oor saamwoon kan jy hier bereik.

    Die belangrikste drie punte in dié standpunt (wat ‘n mens as ‘n geheel moet lees) wat met jou vraag verband hou, is die volgende:

    5. Die Algemene Sinode is nogtans daarvan oortuig dat die historiese ontwikkeling van die huwelik in die Bybel en in die geskiedenis vir ons duidelike riglyne bied van wat ’n Christelike huwelik is: ’n vaste, formele ooreenkoms tussen twee persone van die teenoorgestelde geslag om hulle lewens in alle opsigte met mekaar te deel in ’n lewenslange verbintenis waarin seksualiteit ‘n eksklusiewe karakter dra, geseën of bevestig deur die kerk, gesluit in die teenwoordigheid van getuies, sover as moontlik in die gemeenskap van gelowiges en verkieslik erken deur die staat as ’n wettige huwelik.
    6. Die Algemene Sinode oordeel dat, in die lig van bostaande, gelowiges met reg die huwelik ’n gawe van God noem en dat seksuele gemeenskap buite so ’n vaste, formele ooreenkoms nie aan Christelike riglyne voldoen nie.
    8. Die Algemene Sinode wil mense wat in ʼn etiese saamwoonverhouding leef en dus die Christelike norme vir die huwelik uitleef, aanmoedig om die verbintenis nog vaster te maak deur die kerklike en staatkundige aspekte ook in plek te kry.

    In antwoord op jou vrae:

      1. Die huwelik is ‘n gawe van God en nie net ‘n menslike bepaling nie.
      2. Ja
      3. Nee, dit is die taak van die kerkraad en ander amptelike liggame.
      4. ‘n Skeepskaptein tree namens die staat op, nie namens die kerk of geloof nie.
      5. Nee
      6. Nee (behalwe as hulle minderjarig is, uiteraard, dan sal die staat iets te sê hê daaroor)
      7. Nee
  • Avatar

    Barrie Vermeulen

    |

    Geagte Ds Chris

    Baie dankie vir die voorreg om weereens u webtuiste te gebruik.

    Dit gaan oor die oeroue vraag van saambly. Ek weet die Bybel wys by verkeie plekke dat dit nie so behoort te wees nie. Ek wil egter weet waar in die Bybel:

    1. Dit bepaal word hoe en waar die huwelik moet plaasvind? Is dit ‘n bepaling van God of is dit ‘n menslike verordening soos ons dit doen?
    2. Of dit werklik so ‘n sonde is as die twee werklik mekaar liefhet en getrou gesweer het aan mekaar?
    3. Of die kerk (Dominie) die reg het om sodanige mense onder tug te plaas?
    4. Wat van ‘n skeepskaptein, hy het die reg om huwelikke te doen maar hoe weet die paartjie of sy godsdiens oortuiging reg is? Indien nie, is hierdie huwelik wettig?
    5. Wat van ‘n grondeienaar wat bv. woonstelle uithuur? Moet hy nou ‘n CV eis van elke paar wat van voorneme is om in een van sy woonstelle in te trek?
    6. Is die ouers strafbaar as hulle kinders saambly?
    7. Is dit dan nie maar beter as om sommer oral in die bondel te flankeer nie?

    Ek waardeer u moeite om hierdie vraag te beantwood.

    Groete in Christus.
    Barrie Vermeulen.

  • Avatar

    Neels Hubinger

    |

    Kosbare diepsinnige en omvattende insig en betekenis, baie dankie Chris vir die toepassing vandag…

  • Avatar

    christa marais

    |

    Dankie Chris, dit was pragtig! Het ook vir my ‘n kosbare les geleer!

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Dit is my voorreg, maar ook my verantwoordelikheid, Lida. Jy bid vir my dat ek “al die skatte” sal ontdek wat geloofsoë sal oopmaak. Jy herinner my met dié gebed daaraan dat dit presies is waarvoor die Here my geroep het. In 1983 het ek in my sesde jaar op universiteit diep en lank nagedink oor my roeping in die lewe en dit toé só verwoord:
    1. “Om die Here intiem, persoonlik te ken en vanuit die gemeenskap met Hom te lewe.”
    2. “Om die skatte van die evangelie vir alle mense oop te sluit en beskikbaar te maak.”
    Daaraan wy ek my toe steeds meer en meer.
    Syn odos – saam op pad.

  • Avatar

    Lida Visser

    |

    Goeie more Chris
    Wat n wonderlike eer en voorreg om saam jou n nuwe ontsekking van Genisis te doen.
    Dit het nir alleen my geloof versterk nie maar my geloofsreis saam met julle is asemrowend en die legkaart waaroor ek altyd getwyfel het, het nou vir my in plek geval.
    Baie dankie aan my He.else Vader vir hierdie geleentheid en ook vkr jou met die harde werk en navorsing wat jy doen om soveel mense soos ek ons geloof te versterk. Dankie vir elke tree wat jy saam my loop deur Genisis.
    My gebed is dat die Here jou sal seen en krag insig wysheid en kennis sal gee om ons geloofsoë oop te maak en om al die skatte te ondek deur die werking van die Heilige Gees.
    Ek het n dankbare hart vir die geleentheid.
    Liefde en seengroete
    Lida

%d bloggers like this: