Bybelskool

Chris van Wyk

Ek is gemeenteleraar by Somerstrand gemeente, Port Elizabeth. My passie in die lewe is om God bo alles te dien en gelowiges in geloofsvorming te begelei. I am pastor at Summerstrand congregation, Port Elizabeth. My passion in life is to serve God above all and to lead believers in faith formation.

Comments (5)

  • Avatar

    anoesjka kouter

    |

    Ek praat baie in tale wane ek bid betykeer wonder ek wat ek se en is dit ek wat prt

    Reply

  • Avatar

    anoesjka kouter

    |

    Ek prt in tale ma dan vra ek myself kom dit van die here af

    Reply

  • Avatar

    anoesjka kouter

    |

    As ek in tale prt klink dit vir my soos bantoe taal

    Reply

  • Avatar

    George Roux

    |

    In ‘n ander taal praat.Chris,ons kan nie net stilstaan by ‘n teksvers;1 Korintiërs 29 nie.Verwarring kan maklik plaasvind as ‘n mens nie die konteks by lees nie.Vers 31 sê ook egter;”(lewende bybel vert.)Julle moèt MOEITE DOEN om die belanrikste gawes te hê.”Lees 1 Kor. 14 vers 2 tot 5 ook by.As jy in tale bid,bid jy tot God self,al verstaan jy en ander nie die taal nie,GOD VERSTAAN DIT.Selfs die duiwel verstaan nie die taal nie en kan dus nie probeer om die gebed te verhinder nie.Vers 5 sê Paulus,Ek sou BLY WEES as JULLE ALMAL IN TALE KON PRAAT……Wanneer so ‘n taal effektief gebruik wil word,gebruik dit in jou private stilte tyd.Ervaar die stigting wat dit in jou gees mee bring.Die Heilige Gees gebruik dan diè woorde om jou gebed aan God te bied’ Romeine 8 vers 26 en 27′.Ek stel voor,vra die Here,bekom die ,spreek in ander tale’ en skryf oor die ondervinding wat jy beleef. Dankie

    Reply

Leave a comment

Onlangse kommentaar

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Dankie, Jan. John Walton, bekende en gerekende Ou Testamentikus, sê, ons moet altyd onthou dat die teks geïnspireer is en uitgelê moet word. Ons is nie geïnspireer nie. Ons kennis is nie geïnspireer nie. Daarom doen ons die teks geweld aan as ons ons eie menings inlees in die teks, of ons kennis gebruik om die boodskap van die Bybel te verander of verwerp.

  • Avatar

    Jan Louw

    |

    Chris,
    Die rede van Moses is ingebed in historiese werklikhede. Ek het waardering daarvoor dat jy dit geskiedenis noem. Ek kan nie verstaan dat die teologie in ons tyd, hierdie geskiedenis wil vervang met onsekere mondelinge oorleweringe wat eers in die ballingskaptyd neergepen is as die “verhaal” van Israel nie.

  • Avatar

    Fanie van Emmenes

    |

    Goeie dag, ek sien met verwagting uit na die studie oor Deuteronomium, vrede vir jou en die gemeente wat God aan jou toevertrou het.

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Hi Ria. Nog nie, behalwe dit wat ek hier in Openbaring en in die profetiese rede van Matteus (en die ander plekke in die evangelies) en in Paulus se briewe aan die Tessalonisense kwytgeraak het. Jy sal dit daar kan opspoor.

  • Avatar

    Ria vd Merwe

    |

    Hi Ds. Chris,

    Baie dankie vir al die wonderlike inligting! Ek wil graag hoor of daar ‘n studie is oor die
    wederkoms?

  • Avatar

    Dirk Botha

    |

    Hoe maak ek om die Bybelstudie oor die boek Romeine te bekom?

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Hi Amanda. Hebreërs 6:2 praat in die Grieks van βαπτισμῶν, wat “dope” beteken. Dit word in die NAV en OAV verkeerdelik in die enkelvoud vertaal.
    Jy sal dit bv. in die NIV reg vertaal kry met “cleansing rites” of in die voetnoot daarby met “baptisms”. Vandaar my verduideliking dat dit met Joodse reinigingsgebruike of inlywingsrites sowel as die Christelike doop verband kan hou. Die verwysings is in my bydrae.

%d bloggers like this: