Bybelskool

Rut

Hoe om die Bybelboek te lees

Die Bybel moet ons lewe vorm. Daarvoor is dit nodig dat ons leer om die Bybel te leef terwyl ons dit lees. Daardeur hoor ons die stem van God in die Bybel, leer ons hoe om Jesus prakties te volg, en skryf die Gees ons in God se verhaal met die wêreld in.

Een van die maniere wat gelowiges deur die eeue gebruik het om die Bybel só te lees, dat dit jou lewe beïnvloed, jou transformeer, is Lectio Divina, geestelike of goddelike lees.

Gebruik die volgende metode om hierdie Bybelboek deur te werk:

RUS

  • Raak stil. Dink na oor wat die afgelope 24 uur gebeur het. Dank God vir die goeie. Gee vir Hom die slegte.

HOOR

  • Lees die gedeelte in die Bybel soos dit aangetoon word. Fokus op wat jou tref.
  • Lees my bydrae oor die gedeelte.
  • Kies een gedagte wat jou tref en dink daaroor na. Dink veral oor die praktiese betekenis daarvan vir jou.
  • Antwoord die Here in gebed.
  • Geniet ‘n paar oomblikke die teenwoordigheid van die Here sonder woorde.

LEEF

  • Besluit op ‘n praktiese manier om op God se woord aan jou te reageer.
     

Maak 'n opmerking

Onlangse kommentaar

  • Avatar

    Louwena

    |

    Baie dankie! Wat ‘n voorreg is dit nie om by wyse van die moderne tegnologie meer en meer te leer van die Woord nie!! Dit is ‘n groot voorreg!! Mag die Here U werk seën sodat Sy Naam in alles verheerlik sal word. {Ps167:1-3)

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Solank ‘n mens net nie dink die olie het magiese krag nie, kan dit as ‘n simbool gebruik word as ‘n mens vir mekaar bid. Dit is die Here wat genesing gee.

  • Avatar

    Tommie

    |

    Goeie middag. Kan man en vrou mekaar salf vir gesondheid?

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Die ou profeet se motiewe om agter die jonger profeet aan te gaan, is duister. Moontlik was hy geïnteresseerd in wat gebeur het, omdat hy al oud was en nie meer geweet het wat in die politiek aangaan nie. Moontlik was hy effe jaloers omdat hy nie self dié opdrag van die jonger profeet kon uitvoer nie. Of miskien was hy sommer net gasvry en wou die jong profeet bystaan.

    Toe die jonger profeet egter uitbrei oor sy profesie en die detail daarvan, het dit waarskynlik die planne van die ouer profeet in die wiele gery. Hy vertel daarom ‘n leuen om die jonger profeet oor te haal om tyd by hom te spandeer.

    As ‘n mens na sy optrede op ‘n menslike vlak kyk, is dit ‘n liegstorie. Uit God se hoek is dit egter ‘n toets vir die jonger profeet of hy regtig sal luister wat God hom opgedra het, en of hy sy eie openbaring as van hoër belang gaan ag as dié van ‘n ander en veral ouer profeet. God soek immers onwrikbare gehoorsaamheid aan wat Hy self vir ‘n dienskneg van Hom openbaar.

    Die jonger profeet gee egter in, ag die ouer profeet se woorde belangriker as die Here s’n aan hom, en raak so ongehoorsaam aan die Here se opdrag, tot groot skade vir homself, hoewel die profesie wat hy gegee het, steeds vervul word.

    Die profesie wat die ouer profeet dié keer gee, kom regtig van die Here af. Die Here tree waarskynlik nie teen hom op nie, omdat die Here deur sy liegstorie die jonger profeet wou toets. Die ou profeet tree verder met deernis in die verhaal op.

    Die punt van die verhaal is dat ons op geen manier mag afwyk van die pad wat God ons beveel. Ons mag selfs nie na “ouer profete” luister as dit verskil van wat die Here vir onsself sê. Dit beteken ons moet baie seker maak van wat ons in die eerste plek hoor by die Here. En dan moet ons dit gehoorsaam sonder om daarvan af te wyk.

  • Avatar

    James

    |

    Die storie van Konings 13
    Ek word gepeper deur die kinders: Wat het van die (vals) profeet geword, hoekom is hy nie ook gestraf nie? Asseblief?

  • Avatar

    Nakkie

    |

    Ds Chris baie dankie vir elke stuk wat ek ontvang. Ek geniet alles maar Job was vir my `n hoogtepunt en die een van gister oor die duiwel, engele ens . – baie baie insiggewend. El leer so baie. Groetnis

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Hi Jaco – so jy kan kyk of ek reg preek! Haha. Jy is darem net ‘n bobaas lidmaat. Ek oorweeg nog, maar vermoed ek moet op een of ander manier dié werk klaarmaak, al is dit net via die Internet. Ek wil baie graag in die gemeente met lering aangaan op Woensdae, soms leer-en-aktuele sake, ander kere moontlik Alfa, of die huwelikskursus van Alfa, ander kere ‘n reeks oor die tekens van Openbaring … ensomeer. Bid saam met my dat die Here duidelikheid gee.

  • Avatar

    Jaco

    |

    Ds Chris, ek volg ook jou Bybelstudie al ‘n paar jaar en dit is baie insiggewend. Ek lees my by el op die ipad en hy is nou al vol kopieë van jou ontledings as notas by die betrokke hoofstukke. Dis dan lekker om gedurende die kerkdiens vinnig daardie stukke by te lees. Voltooi asb die res !! Baie dankie vir jou ongelooflike werk! Seën.

  • Avatar

    Lily Groenewald

    |

    Chris, dit was voorwaar ‘n voorreg om “aan die voete van Gamaliël te sit”
    Baie dankie vir die lering.

  • Avatar

    Fanie van Emmenes

    |

    Dankie Chris, nie net vir die studie oor Job nie, maar vir die bybelskool in geheel. Dit was ‘n groot seen en soms verhelderende oomblikke oor die diepte van die Woord van God. Sy rykste seen word jou en jou gemeente toegebid.
    Christus groete

  • Avatar

    mona

    |

    Baie dankie vir al die inligting. Dit is van groot waarde vir my. Ek het eers onlangs met hierdie studie begin, so het nog baie om deur te werk. Sal goed wees as alles volledig kan wees. Baie sterkte!

  • Avatar

    Debbie

    |

    Ds. Chris

    Baie dankie vir u harde en insigewende stof wat u so onbaatsugtig aan ons almal bied. Die Bybelstudie moet asseblief nooit verdwyn nie. Vir ons gryskoppe is dit ‘n onuitputlike bron van inligting.

  • Avatar

    Francois Conradie

    |

    Ds,
    Ek is van Kempton Park en volg jou Bybelstudie die afgelope 2 jaar. Ek neem vir jare deel aan Bybelstudie by my eie en ‘n ander gemeente ook Daar is niks wat vir my soveel beteken en soveel insig gee as jou Bybelstudie nie. Ek dink jou (en by implikasie jou gemeente ) se bydra is ‘n geskenk van God aan sy navolgers in Suid Afrika. As die Here dit vir jou moontlik maak doen asb ook die oorblywende boeke. Sterkte, seen en voorspoed jou toegebid.FC

  • Avatar

    Hilda

    |

    Hallo Chris,
    Eerstens baie dankie vir die skatte wat jy vir soveel ontsluit het. Ek is een van die onsigbare ontvangers daarvan en dink dit is ‘n baie belangrike bron oor die Bybel, ook vir naslaan en herlees en weer lees. Ek het erens langs die pad hierop afgekom – kan nie eers mooi onthou hoe en wanneer nie.

    Tweedens dink ek dit sal jammer wees as die bron onvolledig is. So, my eerste aanbeveling sal wees dat dit mettertyd vervolledig word. Ek het nog nie naasteby deur al die boeke gewerk nie maar as ‘n nalatenskap dink ek die Bybelskool moet volledig wees en webblad moet asb nooit verdwyn nie. Daarvoor het jy veels te hard gewerk en is die inhoud te kosbaar.