Bybelskool

Rut

Hoe om die Bybelboek te lees

Die Bybel moet ons lewe vorm. Daarvoor is dit nodig dat ons leer om die Bybel te leef terwyl ons dit lees. Daardeur hoor ons die stem van God in die Bybel, leer ons hoe om Jesus prakties te volg, en skryf die Gees ons in God se verhaal met die wêreld in.

Een van die maniere wat gelowiges deur die eeue gebruik het om die Bybel só te lees, dat dit jou lewe beïnvloed, jou transformeer, is Lectio Divina, geestelike of goddelike lees.

Gebruik die volgende metode om hierdie Bybelboek deur te werk:

RUS

  • Raak stil. Dink na oor wat die afgelope 24 uur gebeur het. Dank God vir die goeie. Gee vir Hom die slegte.

HOOR

  • Lees die gedeelte in die Bybel soos dit aangetoon word. Fokus op wat jou tref.
  • Lees my bydrae oor die gedeelte.
  • Kies een gedagte wat jou tref en dink daaroor na. Dink veral oor die praktiese betekenis daarvan vir jou.
  • Antwoord die Here in gebed.
  • Geniet ‘n paar oomblikke die teenwoordigheid van die Here sonder woorde.

LEEF

  • Besluit op ‘n praktiese manier om op God se woord aan jou te reageer.

Maak 'n opmerking

Recent Comments

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Dit is musiek in my ore, Jacqueline. Dankie vir die waardering. Dit stem my diep tevrede dat die Here dié materiaal só tot seën gebruik. Jy het eintlik Nehemia vir daardie geloofsgemeenskap geword. Dankie!

  • Avatar

    Jacqueline Bock

    |

    Beste Chris. Ek groet jou in die oorwindende naam van Jesus Chistus. Graag wil ek jou bedank vir alles wat jy opoffer om God eerste te stel in jou lewe. Vir my is dit ‘n inspirasie. Ek dank die Hemelse Vader dat ek op jou site afgekom het, toe ek nie meer weet watter kant toe nie. Ek werk by ‘n universiteit en ontwikkel studie materiaal vir studente. Daarom weet ek wat dit behels om die beste vir andere daar te stel. Ek kon jou materiaal van Nehemia gebruik om ‘n boodskap te bring aan ‘n gemeente wat huidiglik stukkend is omdat hulle leier, wat so passievol was, in erge depressie verval het en geestelik en fisiek uitgemergel is. Met die inligting en die uiteensetting van jou materiaal, kon ek myself, en ‘n gemeente weer hoop gee vir die toekoms. Jou bydra oor die boek van Nehemia is uit God se hand. Baie dankie vir jou gehoorsaamheid dat jy jou beskikbaar stel om ‘n positiewe verskil in andere se lewens te maak. Ek is van Namibia en ‘n pastorie-moeder. Mag God vir jou en jou familie seen in alles wat julle doen.

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Vertrou op die kragtige hand van God – inderdaad. Dit is wat ek vir jou bid.

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Dit is my voorreg – die boodskap van dié Psalm bly vir my ‘n intense vreugde: “Hierdie een is daar gebore!”

  • Avatar

    Kobus Smit

    |

    Beste Chris. Met die lees van jou uiteensetting en kommentaar oor Ps 87 is ek diep getref deur die ontsettende stuk werk agter jou Bybelskool. Mag die Here dit magtig gebruik. Dankie dat ek dit ook kan benut. Groete. Kobus