Bybelskool

Chris van Wyk

Ek is gemeenteleraar by Somerstrand gemeente, Port Elizabeth. My passie in die lewe is om God bo alles te dien en gelowiges in geloofsvorming te begelei. I am pastor at Summerstrand congregation, Port Elizabeth. My passion in life is to serve God above all and to lead believers in faith formation.

Comments (1)

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Ek het die volgende navraag gekry wat ek graag hier beantwoord:

    * Na wat verwys die teken op die hand en die voorkop wat nodig is om te koop en verkoop, maar nie bestem is vir Christene nie. Beteken dit gelowiges het nie toegang tot of baie min benodighede nie.
    * Babilon word voorgehou as die stad van sonde. Nadat die stad geval het met die splitsing is alles verwoes en toe weelater opgebou. Word Rome not stees as `n stad van sonde gesien.
    * Die 12 stamme van Israel is volgens die Bybel God se premêre volk en word hulle weer teen die einde genome, wat wys God hou by Sy belofte. Maar wat nou van bv. Engeland, Duitsland Afrika en die res van die wêreld?

    My antwoord:

    * Die teken op die hand en die voorkop staan vir die denk- en werkvermoë van die mensdom wat in diens van die bose driemanskap geplaas word (Du Rand). Dit beteken dan ook dat dít die manier is waarop gelowiges van die ekonomie uitgesluit kan word, as hulle nie aan die heersende godsdienspraktyke wil deelneem nie, soos reg deur die eeue gebeur het in lande waar dit verbied word om die Here Jesus te dien en volg. Dit gaan dus oor pogings om gelowiges ekonomies te isoleer. Wie hierin insig het, kan planne maak om die dier se invloed minder te maak.
    * Rome en die Romeinse ryk is vir my die eerste vervulling van die betekenis van die stad Babilon, wat inderdaad vir die mense van Openbaring se tyd ‘n konkrete betekenis gehad het. Maar enige ryk wat godsdienstig, polities, en ekonomies téén God en téén gelowiges se belange werk, kan ook met Babilon verbind word. So Rome is nie meer die stad van sonde nie, want hulle mag is lankal gebreek.
    * Die 12 stamme WAS God se primêre volk. Volgens die NT is die kerk nou die primêre volk van God (Gal 6:16). God hou te alle tyd se belofte dat as die Jode in Christus glo, word hulle in sy koninkryk en as deel van sy volk ingesluit. Maar, dit is nie waar vir hulle buite Christus om nie. Dit is ook hoe alle ander nasies ingesluit is in God se genade – in Christus.

    Reply

Leave a comment

Onlangse kommentaar

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Dankie, Jan. John Walton, bekende en gerekende Ou Testamentikus, sê, ons moet altyd onthou dat die teks geïnspireer is en uitgelê moet word. Ons is nie geïnspireer nie. Ons kennis is nie geïnspireer nie. Daarom doen ons die teks geweld aan as ons ons eie menings inlees in die teks, of ons kennis gebruik om die boodskap van die Bybel te verander of verwerp.

  • Avatar

    Jan Louw

    |

    Chris,
    Die rede van Moses is ingebed in historiese werklikhede. Ek het waardering daarvoor dat jy dit geskiedenis noem. Ek kan nie verstaan dat die teologie in ons tyd, hierdie geskiedenis wil vervang met onsekere mondelinge oorleweringe wat eers in die ballingskaptyd neergepen is as die “verhaal” van Israel nie.

  • Avatar

    Fanie van Emmenes

    |

    Goeie dag, ek sien met verwagting uit na die studie oor Deuteronomium, vrede vir jou en die gemeente wat God aan jou toevertrou het.

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Hi Ria. Nog nie, behalwe dit wat ek hier in Openbaring en in die profetiese rede van Matteus (en die ander plekke in die evangelies) en in Paulus se briewe aan die Tessalonisense kwytgeraak het. Jy sal dit daar kan opspoor.

  • Avatar

    Ria vd Merwe

    |

    Hi Ds. Chris,

    Baie dankie vir al die wonderlike inligting! Ek wil graag hoor of daar ‘n studie is oor die
    wederkoms?

  • Avatar

    Dirk Botha

    |

    Hoe maak ek om die Bybelstudie oor die boek Romeine te bekom?

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Hi Amanda. Hebreërs 6:2 praat in die Grieks van βαπτισμῶν, wat “dope” beteken. Dit word in die NAV en OAV verkeerdelik in die enkelvoud vertaal.
    Jy sal dit bv. in die NIV reg vertaal kry met “cleansing rites” of in die voetnoot daarby met “baptisms”. Vandaar my verduideliking dat dit met Joodse reinigingsgebruike of inlywingsrites sowel as die Christelike doop verband kan hou. Die verwysings is in my bydrae.

%d bloggers like this: