Bybelskool

Chris van Wyk

Ek is gemeenteleraar by Somerstrand gemeente, Port Elizabeth. My passie in die lewe is om God bo alles te dien en gelowiges in geloofsvorming te begelei. I am pastor at Summerstrand congregation, Port Elizabeth. My passion in life is to serve God above all and to lead believers in faith formation.

Opmerkings (1)

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Ek het die volgende navraag gekry wat ek graag hier beantwoord:

    * Na wat verwys die teken op die hand en die voorkop wat nodig is om te koop en verkoop, maar nie bestem is vir Christene nie. Beteken dit gelowiges het nie toegang tot of baie min benodighede nie.
    * Babilon word voorgehou as die stad van sonde. Nadat die stad geval het met die splitsing is alles verwoes en toe weelater opgebou. Word Rome not stees as `n stad van sonde gesien.
    * Die 12 stamme van Israel is volgens die Bybel God se premêre volk en word hulle weer teen die einde genome, wat wys God hou by Sy belofte. Maar wat nou van bv. Engeland, Duitsland Afrika en die res van die wêreld?

    My antwoord:

    * Die teken op die hand en die voorkop staan vir die denk- en werkvermoë van die mensdom wat in diens van die bose driemanskap geplaas word (Du Rand). Dit beteken dan ook dat dít die manier is waarop gelowiges van die ekonomie uitgesluit kan word, as hulle nie aan die heersende godsdienspraktyke wil deelneem nie, soos reg deur die eeue gebeur het in lande waar dit verbied word om die Here Jesus te dien en volg. Dit gaan dus oor pogings om gelowiges ekonomies te isoleer. Wie hierin insig het, kan planne maak om die dier se invloed minder te maak.
    * Rome en die Romeinse ryk is vir my die eerste vervulling van die betekenis van die stad Babilon, wat inderdaad vir die mense van Openbaring se tyd ‘n konkrete betekenis gehad het. Maar enige ryk wat godsdienstig, polities, en ekonomies téén God en téén gelowiges se belange werk, kan ook met Babilon verbind word. So Rome is nie meer die stad van sonde nie, want hulle mag is lankal gebreek.
    * Die 12 stamme WAS God se primêre volk. Volgens die NT is die kerk nou die primêre volk van God (Gal 6:16). God hou te alle tyd se belofte dat as die Jode in Christus glo, word hulle in sy koninkryk en as deel van sy volk ingesluit. Maar, dit is nie waar vir hulle buite Christus om nie. Dit is ook hoe alle ander nasies ingesluit is in God se genade – in Christus.

    Reply

Maak 'n opmerking

Onlangse kommentaar

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Dankie. Waardeer, André!

  • Avatar

    Andre Bower

    |

    Ek dink werklik Somerstrand Gemeente is inderdaad bevoorreg om leraars soos julle te he. Ek bid dat die Here julle voortdurend sal versterk om altyd vreesloos te spreek soos die Heilige Gees die woord in jul harte plaas.

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Hi Jan. Ek is bly! Moet sê, dit was een van die moeilikste take wat ek al op my geneem het. Maar dit was die moeite werd. Groete.

  • Avatar

    Jan Fielies

    |

    Baie dankie Chris vir die wonderlike Bybelstudie oor Esegiel . Dit het my baie gehelp om ‘n werkstuk te voltooi in my opleiding .

  • Avatar

    DINA BALZAR

    |

    EK WIL WEET OF DIT N MOET IS DAT MY TIENDES MOET BETAAL TERWYL EK SWAAR TREK AAN MY FINANSIES.KAN DIE HERE VIR MY OPENBAAR WAT IS DIE REGTE DING ASB

  • Avatar

    Neels Hubinger

    |

    Dagsê Chris, ek is telkens in my lees en oordenking van jou studies, beskrywings en toepassings vasgevang in die grootheid van God se plan met sy gelowiges…! Dankie vir jou kennis, toewyding en betekenisvolle lering deur passievolle omgang met God se Woord. Dit is voorwaar ‘n heerlike “reis” deur die Pentateug. Seën en vrede vir jou.

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Maandeliks is goed, omdat dít is hoe jy betaal word. Sakemanne en boere gee baie keer jaarliks wanneer hulle inkomstestaat afgehandel word. Doen soos die Here jou in jou hart lei.

  • Avatar

    ANNA

    |

    Ek wil weet wanneer ek my tiende moet betaal. Is dit 1 keer per jaar(wanneer ek bonus kry) of elke maand, wanneer ek my salaris kry? Ek wil graag weet, sodat ek reg voor die Here moet doen( ek gee bonusmaand 10de daarvan en elke maand gee ek dankoffer). Dankie .

  • Avatar

    Jurie

    |

    Numeri was vir nog nog altyd ‘n boek met ‘n paar belangrike gebeurtenisse, en met groot dele tussenin wat vir my vreemd, verwyderd en onbelangrik gelyk het. Ek sien uit om dit in hierdie reeks beter te ontgin en verstaan. Dankie vir die geleentheid.

%d bloggers like this: