Bybelskool

Chris van Wyk

Ek is gemeenteleraar by Somerstrand gemeente, Port Elizabeth. My passie in die lewe is om God bo alles te dien en gelowiges in geloofsvorming te begelei. I am pastor at Summerstrand congregation, Port Elizabeth. My passion in life is to serve God above all and to lead believers in faith formation.

Opmerkings (3)

  • Avatar

    Jurie Jurgens

    |

    Ek het ‘n paar jaar gelede die outobiografie van Alan Paton gelees, en was beindruk met sy keuse van due titel – “Towards the Mountain”. Dit was ‘n verwysing na die berg van die Here van Jes 11:9 waar mense nie mekaar sal seermaak of benadeel nie, weens die volheid van die kennis vd Here. Dis hoe hy sy lewensarbeid gesien het.

    Reply

    • Avatar

      Chris van Wyk

      |

      Dit bly darem ‘n droom wat die moeite werd is om voor te lewe – of ten minste te bly verwag!

      Reply

      • Avatar

        Albert Willering

        |

        Ek het ‘n gedagte oor Jes.11 wat ek nog nie in ‘n preek of geskrewe stuk gehoor of gesien het nie! Deur omstandighede was daar druk op my om die siening van die “Israelvisie” teen te staan. Om die rede het ek nader op die Skrif ingegaan. Ons sien vanaf vers 6 dat die evangelie verkondiging aan die heidene ( die wilde diere dws onreine diere) verkondig word.Die onreine diere word hier gesien as die heidene wat saam met die gelowige Jode in een kraal kom om die evangelie te beleef. ( psalm 23 ) en meerdere plekke in die bybel waar die HERE sy kind ( die gelowige ) lei en wei. In Hand.10 kry ons die verhaal van Cornelius wat ‘n heiden was,maar deur die engel aangeraai word om vir Petrus te kry wat in Joppe was. Voordat die manne van Cornelius by Petrus aankom,kry hy van die HERE ‘n gesig te sien van die groot laken met al die diere en voëls daarin. Daar was dus rein en onrein diere en voëls binne in die laken. Die gevolg was dat almal dan onrein was. Dan die stem van die hemel wat vir hom drie maal sê; “Wat God rein gemaak het,mag jy nie onheilig ag nie.” Nou moet Petrus oor die drumpel van die onreine Cornelius gaan om die evangelie te bring. Die profeet Jesaja het dit deur die Gees van die HERE al eeuwe vantevore gesien. (Psalm 87)

        Reply

Maak 'n opmerking

Onlangse kommentaar

  • Avatar

    christa marais

    |

    Baie goed en baie waar. Dankie!

  • Avatar

    Jan Louw

    |

    Chris. Die tema oor God se belang by die mense en die diere is vir my verskriklik belangrik. Dit gaan oor God se liefde vir mens en dier. Al ons verhoudinge is geskend deur die sondeval.
    Dankie andermaal vir jou werk.

  • Avatar

    Marie

    |

    Baie sterkte Chris! Ons verstaan die werklading ten volle!

  • Avatar

    Natascha

    |

    Baie dankie Ds, dit word opreg waardeer. gelukkig word dit nie afgestel nie. Dink dat almal die moeite opreg waardeer. Dit is soos Sonja se n voorrerg om die Bybelstudie te kan doen. Ons verstaan.
    Nogmaals dankie
    Natascha

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Geniet dit! Ek is so dankbaar dat ek die voorreg het om ander met die Woord te bedien.

  • Avatar

    Sonja

    |

    Baie dankie Ds. Chris. Ek sê ook soos ander, ek waardeer jou moeite onsettend baie. Dit is so n voorreg om so bybelstudie gids gratis te ontvang. Baie sterkte ook vir u.

  • Avatar

    Veronica

    |

    Dankie Chris. Dood reg om te wag. nou weet ek darem sal niks mis nie. Mag God jou werk ryklik seën

  • Avatar

    Andre Pienaar

    |

    Dr ons is maar te dankbaar vir die groot moeite wat u doen om hierdie stukke beskikbaar te stel. Ons is ook maar té bewus van u vol program. Neem asb u tyd. Elke stuk wat ons ontvang, word opreg waardeer.

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Hi Veronica – nee, jy het niks verkeerd gedoen nie. My program was net te vol. Ek sal DV Eksodus 19 vandag klaar maak en môre stuur. Die volgende twee weke het ek drie belangrike vergaderings wat ek moet bywoon, so die normale patroon sal eers hervat ná twee weke. Ek beplan om so drie hoofstukke per week wel te stuur. Jammer!

  • Avatar

    Veronica

    |

    Hi Chris
    Ek het sedert 21 Feb nog nie weer ‘n post in my inbox gekry nie. Net gewonder of ek dalk perongeluk iets gedruk het wat my laat unsuscribe. Ek geniet die posts geweldig en wil graag nog ontvang
    Veronica

  • Avatar

    André Kritzinger

    |

    Glipsie – intog moet uittog wees.

%d bloggers like this: