Bybelskool

Chris van Wyk

Ek is gemeenteleraar by Somerstrand gemeente, Port Elizabeth. My passie in die lewe is om God bo alles te dien en gelowiges in geloofsvorming te begelei. I am pastor at Summerstrand congregation, Port Elizabeth. My passion in life is to serve God above all and to lead believers in faith formation.

Opmerkings (2)

  • Avatar

    engela

    |

    Ds ek leesHeb 10 maar graag vers 34 en 35 beter verstaan. Kan asb verduidelik

    Reply

    • Avatar

      Chris van Wyk

      |

      Die gemeente is met hulle ontstaan aan baie beledigings en vervolgings blootgestel. Hulle is bespot en beroof van hulle besittings. Maar dit het hulle nie gekeer om steeds vir die gevangenes meegevoel te hê nie. Onthou gevangenes moes deur familie en vriende in die tronk onderhou word, anders het hulle van honger en dors doodgegaan. Hulle het ook nie gekla oor hulle besittings wat afgeneem is weens hulle geloof nie, want hulle het geweet dat hulle ‘n besitting in die hemel het wat beter en blywend is. Dieselfde tipe ding word van Jesus gesê in hfst. 12 dat Hy die skande van die kruis verduur het, omdat Hy vasgegryp het aan die vreugde wat vir Hom anderkant die dood gelê het.

      Maar, sê die skrywer, dié geloofsvertroue kan deur die lyding in gedrang kom. Sorg dus dat julle dit nie prysgee nie, want dit hou ‘n groot beloning in die hiernamaals in. Gelowige moet mekaar in geloofsvertroue voorgaan en ondersteun dat dit nie êrens blyk iemand het verlore geraak in die stryd van die geloof waaraan ons almal blootgestel is.

      Reply

Maak 'n opmerking

Onlangse kommentaar

  • Avatar

    christa marais

    |

    Baie goed en baie waar. Dankie!

  • Avatar

    Jan Louw

    |

    Chris. Die tema oor God se belang by die mense en die diere is vir my verskriklik belangrik. Dit gaan oor God se liefde vir mens en dier. Al ons verhoudinge is geskend deur die sondeval.
    Dankie andermaal vir jou werk.

  • Avatar

    Marie

    |

    Baie sterkte Chris! Ons verstaan die werklading ten volle!

  • Avatar

    Natascha

    |

    Baie dankie Ds, dit word opreg waardeer. gelukkig word dit nie afgestel nie. Dink dat almal die moeite opreg waardeer. Dit is soos Sonja se n voorrerg om die Bybelstudie te kan doen. Ons verstaan.
    Nogmaals dankie
    Natascha

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Geniet dit! Ek is so dankbaar dat ek die voorreg het om ander met die Woord te bedien.

  • Avatar

    Sonja

    |

    Baie dankie Ds. Chris. Ek sê ook soos ander, ek waardeer jou moeite onsettend baie. Dit is so n voorreg om so bybelstudie gids gratis te ontvang. Baie sterkte ook vir u.

  • Avatar

    Veronica

    |

    Dankie Chris. Dood reg om te wag. nou weet ek darem sal niks mis nie. Mag God jou werk ryklik seën

  • Avatar

    Andre Pienaar

    |

    Dr ons is maar te dankbaar vir die groot moeite wat u doen om hierdie stukke beskikbaar te stel. Ons is ook maar té bewus van u vol program. Neem asb u tyd. Elke stuk wat ons ontvang, word opreg waardeer.

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Hi Veronica – nee, jy het niks verkeerd gedoen nie. My program was net te vol. Ek sal DV Eksodus 19 vandag klaar maak en môre stuur. Die volgende twee weke het ek drie belangrike vergaderings wat ek moet bywoon, so die normale patroon sal eers hervat ná twee weke. Ek beplan om so drie hoofstukke per week wel te stuur. Jammer!

  • Avatar

    Veronica

    |

    Hi Chris
    Ek het sedert 21 Feb nog nie weer ‘n post in my inbox gekry nie. Net gewonder of ek dalk perongeluk iets gedruk het wat my laat unsuscribe. Ek geniet die posts geweldig en wil graag nog ontvang
    Veronica

  • Avatar

    André Kritzinger

    |

    Glipsie – intog moet uittog wees.

%d bloggers like this: