Bybelskool

Alfabetiese lys van Bybelboeke by Bybelskool.com

Hier is ‘n lys van al die Bybelboeke alfabeties gerangskik.  63 boeke is al hoofstuk vir hoofstuk hanteer.  Daar is egter oor elkeen ten minste ‘n kort inleiding en ‘n aanduiding wanneer die hoofstuk vir hoofstuk lees aan die beurt kom:

 

     

Comments (9)

  • Avatar

    Samantha

    |

    Hi ek is opsoek na n bybelkunde handboek vir die ou syllabus asseblief. Weet Udalk waar ek een kan kry asseblief. Dis dringend

    Reply

    • Avatar

      Chris van Wyk

      |

      Nee, ek weet nie, maar miskien weet een van ons lede. Vra ook by facebook.com/bybelskool.

      Reply

  • Avatar

    frans

    |

    Chris is daar ‘n handleiding oor Esegiel wat jy vir lidmate kan aanbeveel. Groete. Dankie vir wonderlike werk.

    Reply

    • Avatar

      Chris van Wyk

      |

      Ek fokus in die tweede kwartaal, DV, self op Esegiël. Daarmee sal ek dan al die OT profete saam met ons lede deurgelees het. Die bydraes in die Bybel in Praktyk en Die Bybel Verklaar is altyd handig. Ek hou besonder baie van die NET Bible se kort kommentaar op die teks self, wat gratis beskikbaar is by YouVersion se uitmuntende Bybelvertalingshulpmiddel. Daar is natuurlik ernstiger kommentare, Leslie Allen s’n in die Word kommentaar reeks, is uitstekend, en selfs die ouer Tyndale kommentaar bydrae van John Taylor is bruikbaar. Ek hou ook van die gefokusde korter bydrae van FF Bruce in die een-volume Zondervan Bible Commentary reeks.

      Reply

  • Avatar

    Corene van der Merwe

    |

    Goeie more,
    Ek het ‘n vraag en wonder of iemand my dalk meer inligting kan gee. In die skrifgedeelte
    1 Kon 11:30 en 31 skeur Agija sy mantel in 12 stukke. Hy gee vir Jerobeam 10 stukke en vir Rehabeam 1 stuk. Wat het geword van die 12de stuk? Ek weet dit het te doen met die 12stamme van Israel, maar is nie seker hoe dit presies inmekaar pas nie. Dankie.

    Reply

    • Avatar

      Chris van Wyk

      |

      Hi Corene – Agija laat Jerobeam tien stukke vat, en hou dus (sonder dat die skrywer dit eksplisiet so noem) die laaste twee stukke van die mantel. Dan sê Agija, met die twee stukke in die hand, dat net een stuk vir Rehabeam, Salomo se seun, gegee gaan word. Dit dui volgens sommige geleerdes daarop dat Agija waarskynlik bedoel dat die stam Benjamin (11de stuk) deel van Juda (12de stuk) sal word, soos dit inderdaad in die geskiedenis gebeur het. Geleerdes probeer só dus sin maak van die feit dat die laaste en twaalfde stuk, wat Juda voorstel, nie eksplisiet in die Hebreeuse teks genoem word nie. Maar, die teks bly selfs met só ‘n interpretasie steeds verwarrend, al het dit meriete, en al is dit histories só dat Benjamin deel van Juda geword het. Die Griekse vertalers (LXX) was bv. van die begin af bewus van die verwarring wat só ‘n manier van skryf kan veroorsaak, en het dus die teks vertaal asof dit twee stukke (11de en 12de) was wat aan Rehabeam, weliswaar op ‘n later stadium, oorhandig sou word.

      Reply

  • Avatar

    Corene van der Merwe

    |

    More Chris,
    Baie dankie vir jou terugvoer. Ons omgee-groep het nogal min of meer tot dieselfde gevolgtrekking gekom. Net lekkerder vir my om doodseker te maak of ons dit reg geinterpreteer het. Lekker dag en seen, vrede en ‘n goeie gesondheid wens ek jou toe.
    Groete, Corene.

    Reply

  • Avatar

    simone paulse

    |

    Kan u my meer uitlegging gee oor Josua hoofstuk 2? Ek sien die boek Rigters en Josau verskyn nie in die alfabetiese lys Bybelboeke nie.

    Reply

    • Avatar

      Chris van Wyk

      |

      Hi – my stof oor Josua is nog nie gereed nie. Jammer.

      Reply

Leave a comment

Onlangse kommentaar

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Dankie, Jan. John Walton, bekende en gerekende Ou Testamentikus, sê, ons moet altyd onthou dat die teks geïnspireer is en uitgelê moet word. Ons is nie geïnspireer nie. Ons kennis is nie geïnspireer nie. Daarom doen ons die teks geweld aan as ons ons eie menings inlees in die teks, of ons kennis gebruik om die boodskap van die Bybel te verander of verwerp.

  • Avatar

    Jan Louw

    |

    Chris,
    Die rede van Moses is ingebed in historiese werklikhede. Ek het waardering daarvoor dat jy dit geskiedenis noem. Ek kan nie verstaan dat die teologie in ons tyd, hierdie geskiedenis wil vervang met onsekere mondelinge oorleweringe wat eers in die ballingskaptyd neergepen is as die “verhaal” van Israel nie.

  • Avatar

    Fanie van Emmenes

    |

    Goeie dag, ek sien met verwagting uit na die studie oor Deuteronomium, vrede vir jou en die gemeente wat God aan jou toevertrou het.

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Hi Ria. Nog nie, behalwe dit wat ek hier in Openbaring en in die profetiese rede van Matteus (en die ander plekke in die evangelies) en in Paulus se briewe aan die Tessalonisense kwytgeraak het. Jy sal dit daar kan opspoor.

  • Avatar

    Ria vd Merwe

    |

    Hi Ds. Chris,

    Baie dankie vir al die wonderlike inligting! Ek wil graag hoor of daar ‘n studie is oor die
    wederkoms?

  • Avatar

    Dirk Botha

    |

    Hoe maak ek om die Bybelstudie oor die boek Romeine te bekom?

  • Avatar

    Chris van Wyk

    |

    Hi Amanda. Hebreërs 6:2 praat in die Grieks van βαπτισμῶν, wat “dope” beteken. Dit word in die NAV en OAV verkeerdelik in die enkelvoud vertaal.
    Jy sal dit bv. in die NIV reg vertaal kry met “cleansing rites” of in die voetnoot daarby met “baptisms”. Vandaar my verduideliking dat dit met Joodse reinigingsgebruike of inlywingsrites sowel as die Christelike doop verband kan hou. Die verwysings is in my bydrae.

%d bloggers like this: